رییس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی تغییر کرد - پی ان یو نیوز - PnuNews - اخبار پیام نور
27 مهر 1395
انتصاب بخشعلی معصومی رییس پیام نور آذربایجان شرقی

رییس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی تغییر کرد

بخشعلی معصومی به عنوان رییس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی منصوب شد
 

به گزارش سایت پی ان یو نیوز علی اصغر رستمی ابوسعیدی رییس دانشگاه پیام نور در حکمی بخشعلی معصومی را به عنوان رییس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی منصوب کرد
مراسم تودیع و معارفه با حضور کریمی معاون پژوهشی دانشگاه پیام نور کشور و شبستری معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی به عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام نور آذربایجان‌ شرقی معرفی شد و از خدمات مجید واحدی رئیس قبلی این دانشگاه تجلیل به عمل آمد. 

معصومی که سال گذشته به عنوان پژوهشگر برتر در حوزه علوم پایه انتخاب شده بود، عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور مرکز تبریز و استاد تمام این دانشگاه در رشته  شیمی است.


شبستری در این مراسم با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) افزود:مسئولیت‌ها دائمی نیستند و  طبیعی است که در مدیریت هر تشکیلات تغییری ایجاد شود.
 
وی با اشاره به اینکه خدمت کردن به مردم ایثارگری است افزود: خدمتگزاری در دانشگاه که فرصت مغتنمی است که باید از آن برای خدمتگزاری به نسل جوان فرهیخته کشور بهترین استفاده را کنیم.
 
وی در ادامه تصریح کرد:یکی از ابعاد و رسالت های مهم دانشگاهی رسالت پژوهشی و آموزشی آن و تربیت انسان‌هایی راست که در آینده مسئولیت‌های اجرایی را به دست خواهند گرفت . فراموش نکنیم که همین جوانان تحصیل کرده توانستند بعد از انقلاب با غلبه بر مشکلات و ایستادگی مقابل دشمن به پیشرفت های علمی در عرصه های گوناگون دست بیایند.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار با اشاره به فرمایش رهبری معظم انقلاب افزود باید اتحاد را حفظ کنیم و جامعه را دچار دوقطبی نکنیم .وی افزود حفظ اتحاد در دانشگاه ها ضروری تر است و باید همه به دنبال اهداف عالیه دانشگاه و تولید علم باشیم.
 
همچنین دکتر شبستری با اشاره به سوابق علمی و اجرایی خوب دکتر معصومی انتصاب ایشان را به این سمت مطلوب دانسته و برای ایشان و همکاران وی آرزوی موفقیت کرد.

دکتر کریمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نورکشور در مراسم تودیع و معرفه رئیس دانشگاه پیام نور استان با تسلیت ایام سوگواری سیدو سالار شهیدان و تبریک سال جدید تحصیلی بیان کرد در طول مدیریت دکتر واحدی کارهای خوبی استان انجام گرفته و ایشان منشا خدمات خوبی در این استان بوده اند.
 
وی با اشاره به طبیعی و ضروری بودن تغییر مدیران ،یکی از راههای پیشرفت و توسعه هر مجموعه ای را امکان ارائه رویکردها و برنامه های نو و متفاوت دانست که می تواند از طریق شیوه ای محقق گردد..
 
وی با اشاره به اجماع خوبی که برای انتخاب دکتر معصومی در استان وجود داشت بیان کرد:خوشبختانه برای این انتخاب  نمایندگان ، مدیریت اجرایی استان ، اساتید و کارکنان متفقا روی انتخاب دکتر معصومی اجماع داشتند.
 
دکتر کریمی ضمن اشاره به شخصیت و سابقه اجرایی و علمی دکتر معصومی گفت:یکی از افراد با شخصیت های  علمی و اجرایی خوب در سطح دانشگاه پیام نور کشور ایشان هستند و انشاالله با همکاری شما عزیزان دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی جزء سرآمدان داشگاه ها در کشور شود.
 
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور کشور در ادامه به پتانسیل بالای علمی دانشگاه پیام نور در کشور اشاره و تصریح کرد: قریب ۷00  هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور کشور در حال تحصیل هستند و اغلب فارغ التحصیلان این دانشگاه دارای سواد علمی بسیار بالایی هستند و آمار ورودی به سطوح تحصیلات تکمیلی در سال تحصیلی جدید نشان داد که بیش از 30 هزار دانشجوی این دانشگاه وارد دوره های تحصبلات تکمیلی دانشگاه های دو.لتی شده اند و بیش از هزارنفر از این عزیزان وارد دانشگاه تهران شده اند و این آمار بسیار خوبی است.
 
دکتر کریمی با اشاره به سهم تخصیص سرانه  قریب ده میلیون تومانی دولت برای دانشجویان دانشگاه های دولتی  افزود: این سهم برای  دانشگاه پیام نور حدودا 300 هزار تومان است که توانسته ایم با این هزینه کم  باربزرگی را از دوش و نظام بردارد.

در این مراسم از زحمات دکتر واحدی رئیس سابق دانشگاه پیام نور استان تقدیر به عمل آمد

 

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم بهمن 99 کلیک کنید

 

 

دانلود رایگان نمونه سوال با جواب پیام نور

 

 

  1. حسن پاسخ

    آقای دکتر رستمی با سلام و خسته نباشید
    از سازمان مرکزی غافل نباشید ….. انشاالله مجموعه ای یکدست و خدمتگزار و مدیر داشته باشید.

  2. بنده پاسخ

    شایسته است مدیریت سایر روسای استانها، که بعضاً سفارشی رئیس شده اند نیز مورد بررسی قرار گیرد تا کسانی که بله قربان گو هستند عزل و فرد مناسبی جایگزین گردد.

  3. اصغری پاسخ

    سلام، دکتر کریمی عزیز، چه خبره!؟ تمام شیمی، همه جا شیمی! شما چرا دارید دانشگاه را شیمیایی می کنید؟! هدفتان چیست؟

  4. اصغری پاسخ

    دکتر رستمی میره ارمنستان، اینور، انور، سنگشو دکتر واحدی میخوره!

  5. ناشناس پاسخ

    با سلام کاش خیلی زود نوبت استان اصفهان می شد

  6. دانشجو پاسخ

    اگر می خوان کار رو درست انجام بدن و مدیریت ها رو بیشتر نظارت کنن باید از سازمان مرکزی شروع کنن، چرا در دانشگاهی که همه کاراها الکترونیکی انجام میشه اینقدر باید اداره کل داشته باشه ،آخه در دانشگاه نیمه حضوری و غیر حضوری اداره کل تربیت بدنی چه مفهومی داره ، اینقدر حق مدیریت ها در ادارات زیر مجموعه برای چیه ، رئیس اداره فلان و فلان ، واقعا دلتون میاد اینجوری بیت المال رو حیف و میل بکنید ، چرا باید رئیس یک دانشگاه از اینگونه موارد غافل باشه و بعد اعلام کنند کسری بودجه دارند . واقعا که…….

  7. ناظر پاسخ

    آقای دکتر معصومی منتظر تغییرات در معاونتها، مدیریتها و روسای واحدها هستیم.

    • حسن پاسخ

      آقای دکتر رستمی منتظر تغییرات در سازمان مرکزی هستیم خصوصا …..

  8. ;كارشناس آموزش عالي پاسخ

    اکنون که دانشگاههای روزانه ظرفیت کافی برای جذب داوطلبان ورود به دانشگاهها را دارند و دیگر از پشت کنکوری ها خبری نیست ماموریت دانشگاه پیام نور به اتمام رسیده است. اکثریت قریب به اتفاق آنهایی که الان وارد دانشگاه پیام نور می شوند جوانان دبیرستانی تشکیل میدهند که شبانه روز بیکار بوده و کارشان فقط درس خوندن است. هدف اینها از ورود به دانشگاه قرار گرفتن در محیطی است که با امکانات کامل آزمایشگاهی و کارگاهی درس خوانده و نیز مهارتهای ارتباط با دیگران را در محیطی حضوری فرا گیرند. خواندن دروس به صورت خودخوان از روی کتاب و با چند جلسه رفع اشکال که غیر از خوش و بش کردن کفاف نمی کند ضربه به نیروی جوان و سرمایه انسانی کشور است. چطور می شود دانشجویی که در یک دانشگاه جامع و روزانه با امکانات کامل آزمایشگاهی و کارگاهی درس خوانده را با کسی که در دانشگاه پیام نور که فقط شهریه دروس کارگاهی و آزمایشگاهی را پرداخت کرده و فقط نمره خام گرفته مقایسه کرد. دانشگاهی که تشکیلات منسجمی برای اداره امور آموزشی، پژوهشی، اداری و فرهنگی ندارد چطور می تواند به اهدافش دست یابد؟ راهکار این است که هیات امنای دانشگاه با حضور وزیر علوم تشکیل جلسه داده و پیشنهاد انحلال و ادغام دانشگاه پیام نور در دل دانشگاههای روزانه دولتی را به شورای گسترش آموزش علی تقدیم کند تا ان شا الله کشور عزیزمان ایران در مسیری شایسته به توسعه ادامه دهد و سربلندی وطمان ایران آرزوی همه ماست.

    • حسن پاسخ

      شما مطمئنید کارشناس اموزش عالی هستید ؟ چرا که دیگر هیچ درسی بصورت خودخوان ارائه نمیشود.
      بنظز شما یکی از رده های بالای دانشگاه و هیات علمی رسمی هستید که با زحمت و مشقت به اینجا رسیده اید اما اکنون در مخالفت با روسا و معاونان و حتی همکاران ضعیف خود و حتی دانشجویانی که حتی هزینه رفت و امد به شهرهای دیگر را ندارند و حتی معذوریت فرهنگی و مالی برای خروج از شهر یا ورود به دانشگاه ازاد را دارند قرار گرفته اید.
      احتمالا شما …….
      تعجب میکنیم چرا دکتر رستمی عزیز برنامه ای برای دور کردن افرادی با این نشگرش ها از دانشگاه ندارند……

      • عضو علمی دانشگاه پاسخ

        دوست من شما کی هستید که حقایق را کتمان می کنید ، واقعا بیشتر مراکز دانشگاه پیام نور اینگونه نیستند؟؟ چرا با هر انتقادی برآشفته می شوید ؟ واقعا شما دانشگاهی هستید ؟ این روش دفاع از کیان دانشگاه پیام نور نیست . کنار گذاشتن یا حذف کردن پاک کردن صورت مسئله است . انشاا… با یکدلی مشکلات پیام نور حل میشه .

  9. صادق پاسخ

    به داد استان زنجان برسید، موسوی و صادقی کاری کردن که کسی نمی تونه اینجا کاری کنه! محمدی که جای خود دارد.

برای ارسال نظر از فرم زیر استفاده کنید

پی ان یو نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی کند
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید
نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
در صورتی که سوالی دارید باید از قسمت " پرسش و پاسخ " سایت استفاده کنید

قوانین ارسال نظر پرسش و پاسخ

 

 

 

 


نمونه سوالات پیام نور
سامانه پرسش و پاسخ اخبار پیام نور

 

این سایت هیچگونه وابستگی به دانشگاه پیام نور و مدیریت آن ندارد
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به PnuNews.com می باشد و استفاده از مطالب با ذکر نام منبع بلامانع است .
طراحی سایت : پی ان یو نیوز
ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است