سازمان سنجش ثبت نام کنکور سراسری سال 98 را تمدید کرد - پی ان یو نیوز - PnuNews - اخبار پیام نور
2 اسفند 1397
کنکور 98

سازمان سنجش ثبت نام کنکور سراسری سال 98 را تمدید کرد

سازمان سنجش مهلت ثبت نام کنکور سراسری سال 98 را تا 6 اسفند تمدید کرد . ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام میشود

 

 

به گزارش سایت پی ان یو نیوز سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای مهلت ثبت نام کنکور سراسری سال 98 به منظور پذیرش دانشجو در دوره های روزانه، شبانه، نیمه حضوری، مجازی و پردیس های خودگردان و دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیر دولتی و همچنین کد رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد را تا 6 اسفند تمدید کرد

نحوه ثبت نام
ثبت نام به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org صورت میگیرد
برای ثبت نام کنکور سراسری سال 98 اینجا کلیک کنید


هزینه ثبت نام
هزینه ثبت نام کنکور سراسری سال 98 مبلغ 27 هزار و پانصد تومان است
داوطلبان علاقمند به شرکت در رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور و دانشگاه های غیر دولتی باید نسبت به پرداخت مبلغ 13 هزار و 800 تومان برای کارت اعتباری پیام نور نیز هزینه کنند
برای خرید کارت اعتباری کنکور سراسری سال 98 کلیک کنید

برای دانلود دفترچه کنکور سراسری سال 98 کلیک کنید
 

تذکر :
ثبت نام رشته های بدون آزمون هم اکنون در حال انجام است دفترچه ثبت نام رشته های بدون کنکور در آدرس زیر موجود است

دانلود لیست رشته های بدون آزمون پیام نور پذیرش مهرماه 98 کلیه دانشگاه ها کلیک کنید

دانلود دفترچه ثبت نام رشته های بدون آزمون پذیرش مهرماه 98 کلیه دانشگاه ها کلیک کنید

برای خرید کارت اعتباری کنکور سراسری سال 98 کلیک کنید

برای دانلود دفترچه کنکور سراسری سال 98 کلیک کنید

 

 

کنکور سراسری سال ۹۸ جهت پذیرش دانشجو در رشته های با آزمون دوره های روزانه، شبانه، نیمه حضوری، مجازی، پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها، دانشگاه پیام نور، دانشگاه های غیر دولتی و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، ظرفیت مازاد دانشگاه ها، رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

 

دفترچه راهنمای ثبت نام همزمان با آغاز ثبت نام بر روی سایت سازمان سنجش منتشر شد. کلیه داوطلبان علاقمند به تحصیل می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه دقیق اطلاعیه ثبت نام و دفترچه راهنمای ثبت نام در صورت واجد شرایط بودن برای ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

کلیه داوطلبان باید واجد شرایط عمومی و اختصاصی مطابق شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ باشند.

داشتن یکی از مدارک تحصیلی شامل دیپلم نظام آموزشی جدید ۶-۳-۳، دیپلم دوره چهارساله نظام آموزشی قدیم، مدرک پیش دانشگاهی، مدرک کاردانی (فوق دیپلم) الزامی است. داوطلبان باید این مدارک را تا ۳۱ شهریور ۹۸ اخذ کرده باشند.

هزینه ثبت نام در این آزمون به صورت اینترنتی و با کارت های شرکت عضو شبکه بانکی شتاب از داوطلب اخذ می شود. هزینه ثبت نام ۲۷۵ هزار ریال (۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان) است که پس از پرداخت شماره سریال اعتباری ۱۲ رقمی به داوطلب داده می شود.

در صورتی که داوطلب در گروه های آزمایشی دوم و یا سوم شرکت کند موظف است ۲۷۵ هزار ریال دیگر به عنوان وجه ثبت نام در گروه آزمایشی دوم و ۲۷۵ هزار ریال دیگر به عنوان وجه ثبت نام در گروه آزمایشی سوم پرداخت کند.

کسانی که علاقه دارند در زمان انتخاب رشته (پس از اعلام نتیجه اولیه) رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور و دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی را انتخاب کنند باید مبلغ ۱۳۸ هزار ریال دیگر به عنوان هزینه ثبت نام پرداخت کنند و شماره سریال ۱۰ رقمی دریافت کنند.

داوطلبی که علاقمند به استفاده از خدمات پیامک است می تواند مبلغ ۲۸۱ هزار ریال شامل ۲۷۵ هزار ریال هزینه ثبت نام در گروه آزمایشی اصلی و ۶ هزار ریال هزینه استفاده از خدمات پیامکی را پرداخت کند.

آزمون سراسری سال ۹۸ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ تیرماه در حوزه های امتحانی مربوط برگزار می شود.

برای خرید کارت اعتباری کنکور سراسری سال 98 کلیک کنید

برای دانلود دفترچه کنکور سراسری سال 98 کلیک کنید

 

 

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص تمدید مهلت ثبت نام در آزمون سراسری سال 1398

 

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال 1398 برای‌ پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور، مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و همچنین متقاضیان تحصیل در رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی می‌رساند که به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (97/12/02) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که تا روز دوشنبه مورخ 97/12/06 نیز بتوانند نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام نمایند. 

لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (دفترچه راهنما از طریق سایت سازمان قابل دسترسی است) و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

لازم به توضیح است دانش آموزان شاخه نظری نظام آموزشی جدید 3-3-6 (علوم ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی و هنر) که مدرک دیپلم خود را تا تاریخ 98/05/31 دریافت می‌نمایند مشمول تأثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال 1398 طبق ضوابط خواهند شد.لاکن آن دسته از دانش آموزان شاخه نظری نظام آموزشی جدید 3-3-6 که مدرک دیپلم خود را تا تاریخ 98/05/31 دریافت نکنند، چنانچه موفق به دریافت مدرک دیپلم خود تاتاریخ 98/06/31 شوند منعی برای ثبت‌نام و شرکت در آزمون مذکور ندارند ولی سوابق تحصیلی برای آنان اعمال نخواهد شد. 

تبصره: دانش‌آموزان فنی‌وحرفه‌ای یا کارودانش نظام آموزشی جدید 3-3-6 که تا تاریخ 98/06/31 موفق به اخذ مدرک دیپلم شوند نیز می‌توانند براساس مصوبه دوازدهمین و پانزدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مورخ 97/04/17 و 97/10/08 در آزمون سراسری سال 1398 ثبت‌نام نمایند. این داوطلبان لازم است از جدول گروه‌بندی عناوین دیپلم‌ها (جدول شماره 10 مندرج در صفحه 63 دفترچه راهنمای ثبت‌نام) کدهای دیپلم 21 (برای دانش آموزان فنی و حرفه‌ای) و 22 (برای دانش آموزان کارودانش) را در تقاضانامه ثبت‌نامی خود درج نمایند. لازم به توضیح است این داوطلبان مشمول اعمال سوابق تحصیلی نخواهند بود.

 

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم بهمن 99 کلیک کنید

 

 

دانلود رایگان نمونه سوال با جواب پیام نور

 

 

برای ارسال نظر از فرم زیر استفاده کنید

پی ان یو نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی کند
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید
نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
در صورتی که سوالی دارید باید از قسمت " پرسش و پاسخ " سایت استفاده کنید

قوانین ارسال نظر پرسش و پاسخ

 

 

 

 


نمونه سوالات پیام نور
سامانه پرسش و پاسخ اخبار پیام نور

 

این سایت هیچگونه وابستگی به دانشگاه پیام نور و مدیریت آن ندارد
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به PnuNews.com می باشد و استفاده از مطالب با ذکر نام منبع بلامانع است .
طراحی سایت : پی ان یو نیوز
ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است