آخرین مهلت برای ثبت نام کارشناسی ارشد سال 99 - پی ان یو نیوز - PnuNews - اخبار پیام نور
26 آذر 1398
سازمان سنجش

آخرین مهلت برای ثبت نام کارشناسی ارشد سال 99

آخرین مهلت برای ثبت نام کارشناسی ارشد سال 99 سراسری در سایت سازمان سنجش پنجشنبه 28 آذرماه به پایان میرسد . ثبت نام به صورت اینترنتی انجام میشود

 

به گزارش سایت پی ان یو نیوز سازمان سنجش آموزش کشور مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال 99 را تا روز پنجشنبه 28 آذر ماه 99 تمدید کرد .
تاکنون بیش از ۳۵۶ هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور ثبت نام کرده اند.

پذیرش دانشجو در دوره های روزانه، شبانه، مجازی، پیام نور، دانشگاه آزاد، دانشگاه ها و موسسات دولتی و دانشگاه ها و موسسات غیردولتی و پردیس های خودگردان در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ صورت می گیرد.

برای ثبت نام کارشناسی ارشد سال 99 کلیک کنید

برای دانلود دفترچه کنکور کارشناسی ارشد سال 99 کلیک کنید

برای خرید کارت اعتباری کنکور کارشناسی ارشد سال 99 کلیک کنید

برای خرید کارت اعلام علاقه مندی به رشته های پیام نور و موسسات آموزش عالی کلیک کنید

 


ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال۹۹ از روز شنبه ۱۶ آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org آغاز شده است و داوطلبان می توانند با توجه به مهلت تمدید شده تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۲۸ آذرماه ۹۸ در این آزمون ثبت نام کنند.

 

تا ساعت ۸ صبح امروز ۲۶ آذر ۹۸ تعداد ۳۵۶ هزار و ۹۴۱ نفر در آزمون ثبت نام کرده اند و توصیه می شود سایر داوطلبان در مهلت باقیمانده در آزمون ثبت نام کنند.

 

زمان توزیع کارت اینترنتی و محل آزمون

براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه ۹۹  برگزار خواهد شد و داوطلبان لازم است از روز دوشنبه ۲۵ فروردین ۹۹ تا روز چهارشنبه ۲۷ فروردین ۹۹ با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش از کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون پرینت تهیه کنند.

محل آزمون داوطلبان براساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند ۳۶ تقاضانامه تعیین می‌شود و داوطلبان باید با مراجعه به جدول شماره ۲ دفترچه راهنمای ثبت‌نام و درج کد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت‌نام اقدام کنند.

برگزاری‌ المپیاد علمی‌- دانشجویی‌ کشور

داوطلبان علاقه‌مند می‌توانند همزمان ‌با برگزاری‌ امتحانات‌ آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹، در اولین ‌مرحله دوره بیست و پنجمین آزمون المپیاد علمی- دانشجویی‌ کشور بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون شرکت کنند.

نحوه انتخاب رشته و پذیرش در کارشناسی ارشد

الف- کارنامه اعلام نتایج اولیه تمامی داوطلبان این آزمون، از سوی سازمان سنجش براساس برنامه زمانی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد؛ لذا تمامی داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته باشند، می‌توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته، که در زمان مقتضی منتشر خواهد شد، نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

سایر موارد در خصوص سنجش و پذیرش دانشجو در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ در تمامی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی، مطابق قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی مصوب ۱۸ اسفند ۹۴ مجلس شورای اسلامی و مصوبات شورای سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی خواهد بود.

داوطلبان برای اطلاع از مقررات وظیفه عمومی، شرایط و ضوابط استفاده از سهمیه ایثارگران و همچنین شرایط و ضوابط اتباع خارجی به دفترچه راهنمای شماره ۱ ‌مراجعه کنند.

به داوطلبان توصیه می‌شود که در انتخاب کدرشته‌های امتحانی (اول و دوم) و همچنین شهرستان محل حوزه امتحانی خود، دقت لازم را داشته باشند. پس از دریافت کد پیگیری ۱۶ رقمی، در این خصوص به درخواست‌های داوطلبان مبنی بر اصلاح و یا جابجایی، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

توصیه‌ می‌شود که حتماَ داوطلبان، پس از تکمیل تقاضانامه و دریافت کد پیگیری، یک نسخه پرینت از تقاضانامه شان تهیه، ومندرجات آن را کنترل و نزد خود نگهداری کنند.

هر ساله تعدادی قابل توجهی از داوطلبان در درج معدل خود در زمان ثبت‌نام دقت لازم را بعمل نیاورده و پس از قبولی در دانشگاه به دلیل مغایرت معدل قبولی آنها لغو شده و باعث سردرگمی آنها می‌شود لذا به داوطلبان اکیداً توصیه می‌شود در درج معدل خود دقت لازم را بعمل آورند و حتی اگر ثبت‌نام آنها توسط خودشان انجام نمی‌پذیرد با مشاهده پرینت تقاضانامه نسبت به کنترل دقیق موارد درج شده در آن اقدام کرده و در مراحل بعدی که امکان ویرایش اطلاعات برای آنها وجود دارد نسبت به اصلاح اطلاعات خود اقدام کنند.

با توجه به مشکلات بوجود آمده در آزمون های قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که ثبت نام آنان از سوی دیگران انجام می شود رخ داده است، تاکید می‌شود که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت‌نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی خود دقت کنند تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نشود. در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی شده و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ روزهای پنجشنبه ۲۸ و جمعه ۲۹ فروردین ماه ۹۹ برگزار می‌شود و کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای ۲۵ تا ۲۷ فروردین ماه سال ۹۹ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.

 

نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه تنظیم و در دهه دوم خردادماه ۹۹ بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می شود. داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند در نیمه دوم خردادماه ۹۹ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند

 

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم بهمن 99 کلیک کنید

 

 

دانلود رایگان نمونه سوال با جواب پیام نور

 

 

برای ارسال نظر از فرم زیر استفاده کنید

پی ان یو نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی کند
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید
نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
در صورتی که سوالی دارید باید از قسمت " پرسش و پاسخ " سایت استفاده کنید

قوانین ارسال نظر پرسش و پاسخ

 

 

 

 


نمونه سوالات پیام نور
سامانه پرسش و پاسخ اخبار پیام نور

 

این سایت هیچگونه وابستگی به دانشگاه پیام نور و مدیریت آن ندارد
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به PnuNews.com می باشد و استفاده از مطالب با ذکر نام منبع بلامانع است .
طراحی سایت : پی ان یو نیوز
ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است