رییس دانشگاه علوم پزشکی: مطالبات برحق پرستاران پیگیری می شود - پی ان یو نیوز - PnuNews - اخبار پیام نور
25 تیر 1394

رییس دانشگاه علوم پزشکی: مطالبات برحق پرستاران پیگیری می شود

ایرنا نوشت : رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت : برخی مطالبات پرستاران برحق است و آن را پیگیری می کنیم
 

به گزارش اخبار پیام نور PnuNews.com محمد هادی ایمانیه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:اجرای طرح پرداخت عملکرد موسوم به 'قاصدک' جایگزین نظام پرداخت کارانه شده اما ظاهرا این طرح هم نتوانسته رضایت برخی ازپرستاران را جلب کند و دامنه اعتراضات پرستاران که از شهرهای دیگر کشور آغاز شده به بیمارستان های شیراز هم کشیده شده است.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: وزارت بهداشت قصد داشت که با اجرای طرح پرداخت مبتنی بر عملکرد، عدالت بیشتری در پرداخت بین رده های مختلف کارکنان و مدیران شاغل در بیمارستان ها برقرار کند و با این هدف و نیت طرح را ابلاغ کرد تا بیماران خدمات با کیفیت تری را ازسوی پرسنل درمان دریافت کننداما لازم است در این زمینه مطالعات بیشتری انجام گیرد و میزان دسترسی یا عدم دسترسی به این اهداف بررسی و آسیب شناسی شود.

 

ایمانیه بابیان این که طرح جدید پرداخت مبتنی برعملکرد، مسائل و چالش های خاص خود را دارد گفت:درطرح های قبلی در پرداخت کارانه ها نیز کیفیت خدمات، رضایت مردم و سختی مراقبت ها لحاظ نمی شد و باتوجه به این موضوع برای رفع این نقایص وزارت بهداشت طرح جدید را ابلاغ کرد.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد:بخش های بیمارستان ها هر سه ماه یک بار از لحاظ کیفیت مراقبت ها، مراقبت های پرستاری، جنبه های بهداشتی و کیفیت خدمات و سایر مولفه ها مورد ارزیابی قرار می گیرد که نمره بخش در دریافتی پرسنل موثر است.

 

شماری از پرستاران و کارکنان بیمارستان نمازی شیراز، روز چهارشنبه در محوطه داخلی این بیمارستان به اجرای طرح موسوم به 'قاصدک' که دریافتی و اضافه کاری آنان را تحت تاثیر قرار می دهد، اعتراض کردند.

 

دکتر رضا جویبار رییس بیمارستان نمازی شیراز با حضور در جمع پرستاران وعده پیگیری مشکلات و بررسی اعتراض آنان را داد و قرار شد بر اساس برنامه زمانبندی شده به امور اداری بیمارستان مراجعه کنند.

 

طرح پرداخت مبتنی بر عملکرد موسوم به 'قاصدک' در بیمارستان های شیراز و سایر بیمارستان های کشور اجرایی شده و بر اساس این طرح و طبق شرح وظایف و مسوولیت پرستاران و کارکنان مراکز درمانی، مبالغی به برخی از آنان پرداخت شده و برخی نیز دریافتی نداشته اند.

 

پرستاران بر این باورند طرح قاصدک در پایه پرداختی ها به پرستاران هیچ تفاوتی ایجاد نکرده و تنها محاسبه طرح جایگزین کارانه پیچیده شده است و برای پرداخت گروه های غیر پزشک حداقل 30 شاخص در نظر گرفته شده است.

 

بیمارستان نمازی شیراز با پیشینه 60 سال فعالیت ، به عنوان بزرگترین بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی جنوب کشور ارائه کننده خدمات بهداشتی درمانی به مردم استان فارس و استان های همجوار است

 

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم بهمن 99 کلیک کنید

 

 

دانلود رایگان نمونه سوال با جواب پیام نور

 

 

  1. ناشناس پاسخ

    با سلام در بیمارستان امام خمینی خاش هم سلطان بازی شده پرسنل پذیرش ،خدمات ودبیر خانه مظلوم واقع شدند در این طرح مدیران اضافه کاری پرسنل را ثبت سیستم نمی نمایند در واقع درآمد مسول واحد ها بیشتر تاکارکنان عملیاتی در واقع مدیران. با حسابداران می سازند وبر کار کنان می تازند

برای ارسال نظر از فرم زیر استفاده کنید

پی ان یو نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی کند
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید
نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
در صورتی که سوالی دارید باید از قسمت " پرسش و پاسخ " سایت استفاده کنید

قوانین ارسال نظر پرسش و پاسخ

 

 

 

 


نمونه سوالات پیام نور
سامانه پرسش و پاسخ اخبار پیام نور

 

این سایت هیچگونه وابستگی به دانشگاه پیام نور و مدیریت آن ندارد
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به PnuNews.com می باشد و استفاده از مطالب با ذکر نام منبع بلامانع است .
طراحی سایت : پی ان یو نیوز
ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است