تسهیلات ویژه پیام نور برای رتبه های زیر 2 هزار - پی ان یو نیوز - PnuNews - اخبار پیام نور
31 تیر 1394

تسهیلات ویژه پیام نور برای رتبه های زیر 2 هزار

رئیس دانشگاه پیام نور از تسهیلات ویژه این دانشگاه برای رتبه های برتر کنکور خبر داد

 

به گزارش اخبار پیام نور PnuNews.com محمد علی سرلک در جمع تعدادی از اساتید دانشگاه با اشاره به نقش ممتاز دانشگاه پیام نوردر توسعه کشور و جایگاه بالای علمی این دانشگاه، افق این دانشگاه را توسعه در کشورهای فارسی زبان و جذب دانشجوی خارجی عنوان کرد.

 

سرلک با اشاره به جایگاه اول این دانشگاه از نظر کیفیت آموزشی در بین تمام دانشگاههاومراکز آموزش عالی کشور  به گواه آخرین رتبه بندی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)و قرار گرفتن در جمع 10 دانشگاه برتر کشور از نظر پژوهشی ، آن  را نشانه تلاش همه بخش های این دانشگاه عنوان کرد.

 

رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به وجود بیش از چهارهزار عضو هیئت علمی،  500 مرکز و واحد در تمام کشور و صدها آزمایشگاه و کارگاه مجهز در این دانشگاه خاطر نشان کرد، پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی ایران در آینده سهم بیشتری از تولید علم را از آن خود خواهد کرد.

 

دکتر سرلک با اشاره به قبولی های خیره کننده فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور در آزمون های استخدامی سازمان ها و ادارات و هم چنین آزمون های مقاطع بالاتر سایر دانشگاهها، این موفقیت ها را محصول سیستم آموزشی مناسب ، منبع محور بودن و آزمون های دقیق این دانشگاه عنوان نمود.

 

وی دانشگاه پیام نور را یک دانشگاه پویا و چند بعدی دانست و تاکید کرد:  در زمینه های فرهنگی، اردوهای راهیان نور، نشریات دانشجویی، کانون ها، مسابقات و انجمن های علمی و همچنین مسابقات ورزشی، دانشگاه پیام نور صاحب برند است.

 

دکتر سرلک با اشاره به شروع زمان انتخاب رشته داوطلبان کنکور، از تسهیلات ویژه برای رتبه های برتر کنکور که این دانشگاه را به عنوان محل تحصیل خود انتخاب می کنند خبر داد و گفت:  ما برای داوطلبان رتبه های زیر 2000 تسهیلاتی از جمله پرداخت کمک هزینه سفرهای علمی، اعطای لپ تاپ وسکه بهار آزادی را در نظر گرفته ایم.

 

 

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم بهمن 99 کلیک کنید

 

 

دانلود رایگان نمونه سوال با جواب پیام نور

 

 

  1. ئئئئ پاسخ

    زحمت شدا
    یکی نیست بگه اونایی که زیره دو هزارن یا پولشون کشید کلاسای مختلف برن.یا آرامش ذهنی داشتن (همشونو نمیگم ولی اکثرشون اینطوره) یا سهمیه داشتن.خیلیا اونقدر خلاقن ولی با نداشتن شرایطی که گفتم نمیتونن خودی نشون بدن.آقایان کمی این تسهیلاتو برای ندارها بزارید نه داراها و نفوذدارها و امثالهم.

  2. مانا پاسخ

    سلام مگه زیر 2000 الزایمر میخواد بگیره بیاد پیام نور نمی دونم ملاک دانشگاه برتر چیه که پیامنور برتر ه لطفا ملاک عوض شود چون باید گفت …

  3. elnaz پاسخ

    عزیزم خودش با پولای شهریش 10تا ازاین سکه ولپ تاپ ها میخره تازه افسردگی هم نمیگیره معدلشم 16و17 میشه اگه غیر پیام نور درس بخونه والا بوخودا

    • جواد پاسخ

      خخخ.به شدت موافقم. من خودم پیام نوری هستم و مثل …. پشیمون که چرا نرفتم آزاد تا معدلم زیاد بشه و اینقدر زجر نکشم. 8 ترم پدرم دراومد تا لیسانس حسابداری رو با معدل 13.75 گرفتم. اونوقت دوستم که معدل دیپلمش 10 بود (مال خودم 15 بود) و نزدیک بود تو دبیرستان دوساله بشه رفت آزاد و حسابداری رو 7 ترمه با معدل 16.80 تموم کرد. حالا خودتون قضاوت کنید

برای ارسال نظر از فرم زیر استفاده کنید

پی ان یو نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی کند
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید
نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
در صورتی که سوالی دارید باید از قسمت " پرسش و پاسخ " سایت استفاده کنید

قوانین ارسال نظر پرسش و پاسخ

 

 

 

 


نمونه سوالات پیام نور
سامانه پرسش و پاسخ اخبار پیام نور

 

این سایت هیچگونه وابستگی به دانشگاه پیام نور و مدیریت آن ندارد
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به PnuNews.com می باشد و استفاده از مطالب با ذکر نام منبع بلامانع است .
طراحی سایت : پی ان یو نیوز
ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است