نیروهای دانشگاه پیام نور سامان‌دهی می‌شوند / هیچ نیرویی اخراج نمی‌شود - پی ان یو نیوز - PnuNews - اخبار پیام نور
29 مهر 1394
میرزا حسن حسینی

نیروهای دانشگاه پیام نور سامان‌دهی می‌شوند / هیچ نیرویی اخراج نمی‌شود

 معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام‌نور با تاکید بر اینکه نیروهای این دانشگاه سامان‌دهی می‌شوند، اظهار کرد: در راستای این سامان‌دهی، هیچ نیرویی از دانشگاه اخراج نمی‌شود.

 

به گزارش سایت پی ان یو نیوز PnuNews.com میرزاحسن حسینی در گفت‌و‌گو با ایسنا با بیان اینکه دانشگاه پیام نور دارای بیش از 15 هزار نیرو است، افزود: اکثر این پرسنل جزو بند «و» که طبق آن حقوق نیروی رسمی پیمانی توسط دولت پرداخت می‌شود، نیستند و حقوق آن‌ها باید از محل شهریه دانشجویان پرداخت ‌شود، اما از طرف دیگر تعداد دانشجویان کاهش یافته و دانشگاه با تنگنای مالی مواجه است. به همین دلیل به دنبال سامان‌دهی نیروها هستیم؛ اما بنا نداریم هیچ نیروی انسانی را از دانشگاه پیام نور اخراج کنیم.

 

وی به این سوال که نحوه سامان‌دهی نیروها به چه صورت است؟ پاسخ داد: برای مثال تعداد نیروی انسانی در مرکزی بیش از حد نیاز است، ولی مرکز دیگری کمبود نیروی انسانی دارد؛ بنابراین به جای اینکه نیروی جدید برای مرکز دوم استخدام کنیم، سعی می‌شود نیروی مازاد مرکز نخست را به مرکز دوم منتقل کنیم

 

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم بهمن 99 کلیک کنید

 

 

دانلود رایگان نمونه سوال با جواب پیام نور

 

 

  1. قراردادی پاسخ

    خسته نباشی.

  2. علی پاسخ

    البته اگر نیروهای مازاد در سازمان مرکزی را به مراکز بفرستید که فکر کنم میتوانید مشکل کمبود نیرو را در تمام مرکز و واحدها رفع کنید. راندمان کار هم قطعا در سازمان افزایش خواهد یافت.

  3. دکتر میرزا حسن جون پاسخ

    چرا همش بفکر هیأت علمی هستی؟؟؟
    لابد اینجوری برات بهتره و منافع شخصیت ایجاب میکنه
    اون دنیا هم وجود داره ها !!!

  4. کارمند پاسخ

    از اون حرفا میزنید!!!!!!!!!!!! الان کلیه مراکز و واحدها نیروی مازاد دارند. بسیاری از واحدها زیان ده هستند. پیام نور دخلش باخرجش برابری نمیکنه.

  5. کارمند پاسخ

    سلام به دکتر عزیز ، لطفا در خصوص انتقال نیروهای رسمی به سایر مراکز و سایر دانشگاهها و ادارات با نظر موافق خود این پرسنل نیز تمهیداتی اندیشیده شود که شاید مشکلی از مشکلات نیروهای قراردادی برطرف گردد . با تشکر- کارمند رسمی

  6. فهيم پاسخ

    با سلام خدمت دکتر رستمی و دکتر حسینی
    جناب آقای دکتر لطفا به فکر کارکنان قراردادی هم باشید. ما بعد از چند سال سابقه خدمت فرصت استخدام و اشتغال در سایر ارگانها رو از دست داده ایم(از لحاظ سنی).تورو به خدا فکر اخراج نداشته باشید که شرمنده خانواده هامون میشیم.
    من مخالف تبدیل وضعیت اعضای علمی نیستم.ولی کاش به ازای هر 40 استاد که تبدیل وضعیت میشدن 10 نفر از کارمندان رو هم تبدیل وضعیت میکردین.بالاخره کارمندها هم احتیاج به امنیت شغلی دارند.
    شما رو به امام حسین قسم میدم راهکاری غیر از اخراج مد نظر بگیرید.

  7. عضو هیات علمی پاسخ

    دوستان عزیز.همکاران محترم اداری و علمی
    با سلام
    به خدا در این موقعیت حساس و خطرناک جای جنگ و جدل و… نیست.اصلا تا حالا فکر کرده ایم چرا در این دولت و در این 2 سال گذشته بحثهای مربوط به هیات علمی دانشگاه پیام نور اینقدر داغ شده است؟
    صرفنظر از وضعیت برخی از همکاران علمی،وجود عضو هیات علمی در دانشگاه و از نگاه وزارت علوم یعنی…
    – افزایش توانمدی دانشگاه در زمینه انجام کار پژوهشی و به تبع آن بالا رفتن رتبه دانشگاه و تغییر نگاهها به سمت یک دانشگاه
    – وجود عضو هیات علمی یعنی ظرفیت ایجاد رشته در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری
    – یعنی جذب دانشجوی بیشتر و افزایش درآمد و…
    – دوستان عزیزم به خدا به قضایای پشت پرده و رقابت های بین دانشگاه خودمان با دانشگاه آزاد در شهرستان ها توجه فرمایید. دقیقا از زمانی بحث اعضای علمی دانشگاه بر سر زبان ها افتاد که دانشگاه توانست یکی از رتبه های بالای انجام پژوهش را کسب نمایید(و این یعنی عقب ماندن دانشگاه آزاد از ما در این زمینه) و همین جا بود که فهمیدند تنها وسیله عقب زدن دانشگاه در این زمینه حذف عضو علمی توانمند است که هم دانشگاه در زمینه کار پژوهشی عقب بماند و هم در تاسیس رشته های ارشد و دکتری نتواند کاری انجام دهد…
    – دوستان عزیزم.همکاران محترم اداری با سابقه بیش از 10 سال و بیشتر….آیا واقعا چون شما دوستان تبدیل وضعیت نشده اید مقصر دوستان علمی هستند و آیا اگر آنها که رسمی و پیمانی هستند و دولت حقوق آنها را میدهد بروند مشکل تبدیل وضعیت شما حل می شود….
    – نشویم مصداق این شعر که… یکی بر سر شاخ بن می برید…
    – واقعا اگر داشنجو کم شود و رشته در مقطع ارشد و دکتری تاسیس نشود کدام یک از دو طیف همکاران عزیزمان بیشتر ضرر می کند.باید فرد فردمان دور اندیشی کنیم
    – همکار علمی شما و دوست همکاران اداری

    • کارمند پاسخ

      سلام دوست عزیز منظور عضو علمی لایق نیست قطعا همه همکاران با اعضا علمی لایق و دانشمند همراه هستند منظور علمی با مدرک کارشناسی ارشد که فقط کارش اینه که توی منزل برا کنکور وقت بذاره شاید آزمون دکتری قبول بشه آیا…..

  8. کارمند قراردادی پاسخ

    خدا خیرتون بده این کار کی عملی می شه ؟ و اینکه چرا تبدیل وضعیت نمی کنید به پیمانی تا حقوق رو دولت بده اینجوری به پیام نور فشار نمیاد و حقوق رو دولت می ده

  9. کارمند پاسخ

    سلام.بنظرم وقتی اعضای علمی باید به خود ببالند که پژوهشهای آنها کاربردی ودرآمد زا باشد آن وقت حقوق بالایشان وپیمانی بودنشان وسایر برتریهاتوجیه دارد.والا این پژوهشهای غیر کاربردی دردی از دردها را برطرف نمی کند.نقش این اعضای علمی را اساتید حق التدیس با 1 میلیون در ترم حتی بهتر وبا کیفیت تر پر می کنند نیازی به ماهی حداقل 3 میلیون حقوق نیست سخن با مربیان است که بدرد جذب رشته هم حتی نمی خورند.

  10. کارمند پاسخ

    سلام.یکی از مهمترین راه کارهای کاهش هزینه در کوتاه مدت برگشت پیام نور به شیوه اداره منطقه ای است وآن وقت خیلی از هزینه های زاید ازجمله حق مدیریتهای غیر ضرور(مالی استانی،رییس استان،معاون مدیران گروه و……)حذف خواهد شد.

  11. همکار پاسخ

    با سلام خدمت همکاران محترم
    مشکلات پیام نور یکی دو تا نیست نمی دانیم قسم حضرت عباس رو قبول کنیم یا دم خروس رو 1
    اصلی ترین مشکل وجود مدیران بی سواد در دانشگاه است.
    همین معاون محترم اداری مالی می خواد کلنگ بزرگترین مجتمع رفاهی رو در محمود آباد بزنه! یعنی وضع دانشگاه بد نیست ! فقط رفاهیات از ما بهتران کم شده چه کسانی از انزلی استفاده می کنن؟ روزهای تابستان کیا رفتن انزلی؟ به نظر شما کیا میرن محمود آباد ؟
    سیستان، اهواز، کرمانشاه، یزد و… کدام به محمود آباد نزدیکتره؟
    یکی نیست بگه این مجتمع رفاهی رو برای خودتون دارید می زنید بعدش میگید پول نداریم!

  12. کارمند دور افتاده 12 سال سابقه پاسخ

    سلام جناب دکترحسینی،در بحث ساماندهی نیروها که در سرلوحه کار دارید در نظر داشته باشید که اکثر نیروهای مازاد از سال 90 به یعد بوده وتماما از نزدیکان مدیران استانی ونمایندگان استانی می باشند واکثرا در بهترین مراکز وشهرها استخدام شده اند در حالی که نیروهای باسابقه بالا در واحدهای دورافتاده می باشند اولین کار در راستای عدالت این است که این نیروها بجای نیروهای قدیمی در واحدهای دور افتاده جابجا شوند.تشکر از تدبیر دولت تدبیر که امید را به ما بر می گرداند

  13. حق التدریس پاسخ

    من 6 ساله توی پیام نور بصورت حق التدریسم نفهمیدم توی این چند سال اخیر اونایی که یه فوق لیسانس به زور از دانشگاه آزاد گرفتن چطور شدن هیئت علمی تازه برخورد درستی هم با دانشجو ندارن حالا شما با این عضو علمی که اصلا هیچ وقت سرکارش نیست چطور میخوان تحصیلات تکمیلی بیارین چطور با این اخلاقشون میخوان دانشجو جذب کنین جواب سوال دانشجو رو هم نمیتونن بدن که دانشجو برای سوالاتش پیش ما میان حالا این فراخوانی جذب هیأت علمی و کارمند کی بوده نمیدونیم یه مرد پیدا بشه استخدامی این 5 سال اخیر رو بررسی بکنه ببینه چه خبررررررررررررهههههههههههااااااااااا

  14. مهناز پاسخ

    قرار بود کارکنان قراردادی رو که تو آزمون استخدام ادواری مجاز شدن رو تبدیل وضعیت کنن .پس چی شد …….

  15. محسن پاسخ

    با سلام
    دکتر جان بجای اخراج نیروهای توانمند و جوان هستند نیروهای که شرایط بازنشستگی را دارن که در همین واحد ما دو سه نفری هست اونا رو بازنشسته کنید که کسی شرمنده خانوادش نشه و نون کسی هم قطع نشه.
    با تشکر

  16. زمان پاسخ

    اولین اقدامی که لازمه حذف سمت های مدیریتی مثل معاونت ها است . در مراکز زمانی که دانشجو زیاد بود هم معاونت ها کاملا مثمر ثمر نوبده اند -حالا اون زمان مشکلات مالی محسوس نبودند و الان که مسایل مالی مطرح است باید بخشی از سمت های مدیریتی حذف شوند . این دوستان همگی هیات علمی هستند و برن دنبال درس و تحقیق خودشون – چون خیلی ها با این سمت ها اصلا کارائی مورد نظر دانشجو رو هم ندارند و با مشغله های اداری غیر مرتبط با تخصص و رشته هاشون هزینه های زیادی برای دانشگاه دارند- افت کیفیت آموزشی هم کم از مشکلات مالی نسیت .!!!!

  17. ناشناس پاسخ

    ما نیروهای شرکتی در روز قیامت حق خود را از امثال دکتر خواهیم ستاند.

  18. هیات علمی پیام نور پاسخ

    یکی نیست به این آقایونی که تو برج عاجشون در تهران نشستن و بدون کوچکترین کار کارشناسی و مشورت، برای کل کشور تصمصم گیری می کنند بفهمونه که چرا شیپور رو از سر گشادش می زنید و به جای این تصمیمات نسنجیده و القای ناامنی شغلی به همکارانتون در شهرستانها، چرا واحدهای تازه تاسیسی رو که در شهرهای کوچک با حداقل امکانات راه انداختین جمع نمی کنین؟به خدا این به اصطلاح مراکز دانشگاهی آبرو برای علم و هیات علمی و نهاد دانشگاهی باقی نذاشتن! می گید نه بخونید:تو بعضی شهرها واحد زدید که کتابخونه و .. بماند، حتی یخ نوشت افزار در سطح شهر نیست که بشه حداقل امکانات دانشگاه رو ازش تهیه کرد!!! برای این واحدها روسایی گذاشتید که باید برای فهماندن بدیهی ترین الزامات مدیریت یک نهاد علمی بهشون، ساعتها وقت و انرزی صرف کرد:واحد سراغ دارم که رئیس وقتش به بهانه فقدان بودجه برای پرداخت قبض آب، دستشویی خانمها رو قفل زده و می گفت که چه اشکالی داره خانمها هم از دستشویی آقایون استفاده کنن!!!! عمق فاجعه رو دیدید!!! واحد سراغ دارم حدود سه سال به یه اینترنت dialup می چرخید و تازه رئیسش مرتب به اعضای علمی اش تاکید می کرد که استفاده اختصاصی ازش نکنن!!! واحد سراغ دارم که نیروهاش در امتحانات نیمسال دوم در تیرماه، نهار نان و هندوانه می داد!!!!

  19. فهيم پاسخ

    از مدیریت محترم سایت خواهش میکنم موضوع داشتن کارنامه ادواری برای کارکنان و موضوع تبدیل وضعیتشون رو یه پیگیری بکنید تا ما به نتیجه برسیم ممنون

  20. كارشناس آموزش عالي پاسخ

    اکنون که دانشگاههای روزانه ظرفیت کافی برای جذب داوطلبان ورود به دانشگاهها را دارند و دیگر از پشت کنکوری ها خبری نیست ماموریت دانشگاه پیام نور به اتمام رسیده است. اکثریت قریب به اتفاق آنهایی که الان وارد دانشگاه پیام نور می شوند جوانان دبیرستانی تشکیل میدهند که شبانه روز بیکار بوده و کارشان فقط درس خوندن است. هدف اینها از ورود به دانشگاه قرار گرفتن در محیطی است که با امکانات کامل آزمایشگاهی و کارگاهی درس خوانده و نیز مهارتهای ارتباط با دیگران را در محیطی حضوری فرا گیرند. خواندن دروس به صورت خودخوان از روی کتاب و با چند جلسه رفع اشکال که غیر از خوش و بش کردن کفاف نمی کند ضربه به نیروی جوان و سرمایه انسانی کشور است. چطور می شود دانشجویی که در یک دانشگاه جامع و روزانه با امکانات کامل آزمایشگاهی و کارگاهی درس خوانده را با کسی که در دانشگاه پیام نور که فقط شهریه دروس کارگاهی و آزمایشگاهی را پرداخت کرده و فقط نمره خام گرفته مقایسه کرد. دانشگاهی که تشکیلات منسجمی برای اداره امور آموزشی، پژوهشی، اداری و فرهنگی ندارد چطور می تواند به اهدافش دست یابد؟ راهکار این است که هیات امنای دانشگاه با حضور وزیر علوم تشکیل جلسه داده و پیشنهاد انحلال و ادغام دانشگاه پیام نور در دل دانشگاههای روزانه دولتی را به شورای گسترش آموزش علی تقدیم کند تا ان شا الله کشور عزیزمان ایران در مسیری شایسته به توسعه ادامه دهد و سربلندی وطمان ایران آرزوی همه ماست.

  21. محمد پاسخ

    با سلام
    از ریاست محترم دانشگاه پیام نور و جناب آقای دکتر حسینی معاونت مالی خواهش میکنیم در ابتدا پرونده اعضاء هیئت علمی بازنشسته که در طول دوره قبلی به دلیلی نزدیکی به جناب آقای دکتر …سمت های بسیار مهم گرفتند و در این اوضاع بی بودجگی دانشگاه با حقوق های بالای دوازده ملیون این افراد و حق سمتی که بعد از بازنشستگی تا سال ها بعد از دانشگاه پیام نور خواهند گرفت قبل از انکه این سمت ها به دوسال و سه سال تبدیل شود ، قطع ارتباط کنند ..چرا که در این شرایط با حقوق یک ماهه این افراد بازنشسته میتوان جلوی اخراج حداقل 10 کارمند قراردادی را گرفت…..تشکر مخصوص از ریاست محترم مالی در زمینه بررسی این موارد به امید ترتیب اثر دادن این موارد در راستای ساماندهی دانشگاه بدون هیچ ملاحضه ای غیر از رضای خداوند و سرنوشت دانشگاه و دانشجو و نیروی انسانی دانشگاه پیام نور

  22. کارمند قراردادی پاسخ

    خداحافظ میرزا حسن
    ناحقی هایی که تو در حق کارمندان کردی و خدمتی که به علمی ها کردی فراموش نمیکنیم.
    لیاقتت در حد همون دانشگاه غیرانتفاعی نمیا بود نه معاونت دانشگاه پیام نور

  23. حیدر پاسخ

    تو رو خدا به فکر ما بد بختهای بلاتکلیف باشید به خدا داریم نابود میشیم دکتر به ما که هیچ امیدی نداریم کمک کنید

  24. حسین پاسخ

    جناب اقای دکتر حسینی
    ضمن تشکر از تدابیر شما امیدواریم در راستای این اهداف ابتدا به بررسی پرونده اعضاء علمی بازنشسته که با هدف بازنشسته شدن با حق سمت حکم های انها تمدید و به انها سمت داده شد بررسی بفرمایید…بنظر میرسد همه این افراد پشتوانه هایی قوی داشتند که در این شرایط بی بودجگی تصمیم بر ان شده که این افراد حق سمتی را تا سال ها بعد از بازنشستگی بگیرند که در دوره بازنشستگی با اعمال نفوذ گرفتند! در راستای صرفه جویی و اقتصاد مقاومتی دانشگاه جلوی یک چنین موارد و بودجه هایی که قرار است سال ها از دانشگاه به ناحق خارج شود را بگیرید…..اصلا تا کی دانشگاه مظلوم پیام نور باید محل بیگاری کارمندان ضعیف و محل سود و درامد یک سری افراد سفارشی و با نفوذ باشد بخاطره خدا یک بار فقط از خدا بترسید …. کارمند های قراردادی ده ساله هم خانواده دارند و نگران هستند از پایان سالی که یک ماهه اخرش را بعد از ده سال قرار ندارند….

  25. محمد پاسخ

    باعرض سلام خدمت جناب اقای دکتر
    لطفا فکری به حال نیروهای شرکتی بکنید.تشکر

  26. شرکتی زیر سلطه شرکت طاهر پاسخ

    اگه همه کاراتون هم درست باشه فکرنکنم درقیامت از دست نیروهای شرکتی در برین

  27. کارمند پیام نور پاسخ

    با سلام خدمت تمام دوستان نمیدونم چرا بی خود باهم دعوا داریم خانه از پایبست ویران است …. کارمند و هایت علمی و غیره … چرا به واقعیاتا نمینگریم . چرا پول نیست چون دانشجو کم شده و … چرا دانشجو کم شده ؟؟؟؟ این رو نمیشه گردن کسی انداخت الا مراکز و واحدها چون بعضی از روسای مراکز و مسئولین آموزش با سخت گیریهای بی اندازه برای دانشجو و بقیه همکاران کاری کردن که دانشجوها دارن کم کم انصراف میدن و میرن دانشگاه آزاد خدا برای کسانی نسازه که داره دانشجو رو فراری میده میگید نه من خودم شاهد هستم در یکی از مراکز به خاطر وجود یک استاد مدعو که زبان خارجی تدریس میکنه و و حدود بیست نفر از دانشجوها به خاطر بارها افتادن از یک درس انصراف دادن و رفتن به دانشگاه علمی کاربردی و آزاد چرا چون استاد مدعو پارتی داشت و نتونستن عوضش کنن ریاست دانشگاه باید یک فکری به حال مسئولین و تغییر و تحولات در مراکز و واحدها باشه تا یک آب و هوای تازه با نیروی کار قوی تری به این جنگ تبلیغاتی و رقابت بین دانشگاهی بریم

  28. کارمند پاسخ

    سلام خواهشا به فکر قراردادیها هم باشید از ای همه هیات علمی تبدیل وضعیت می کنین که از لحاظ سواد متاسفانه ………. چی می شه قراردادیها رو هم تبدیل کنید

  29. کارمند دلسوز پاسخ

    به نظر من تنها گروهی که در این اوضاع نابسامانی پیام نور بیشترین سود را کردن و بدون اینکه سودی برای مجموعه پیام نور داشته باشن اعضاء هیات علمی هستن ماهیانه 3 الی 4 میلیون حقوق می گیرن بدون اینکه کاری رو از دوش سیستم کم کنن یا کمکی باشد. برعکس کلی هم مشکل ساز هستن. با این همه حقوق بالایی که می گیرن سالی، دو ماه هم حضور فیزیکی در مراکز ندارن

  30. ناشناس پاسخ

    سلام خدمت کارمندان با سواد و پرفسور دانشگاه پیام نور ,من نمیدونم شما چطوری پی بی سوادی هیات علمی بردین .شما که خودتون از لحاظ تعطیلی تو کشور رکرد زدین.تازه اکثر کارهای دانشجویان با سیستم حل میشه و زیاد کارمندان کار خاصی انجام نمیدهند.پس با انصاف باشید.

  31. عضو هیات علمی پاسخ

    دوستان عزیز جناب حسین و کارمند..
    ضمن تشکر از شما دوستان به جهت ارائه راهکارهای منطقی و پرهیز از اختلافاتی که نتیجه ای جز ضعف بیشتر دانشگاه را ندارد..
    در راستای پیشنهادات دوستان؛
    – در حال حاضر نیمی از شعب دانشگاه،واحد هایی هستند که دارای دانشجوی زیر 500 نفر هستند.این واحد ها دارای یک رییس می باشند که حداقل ماهی یک ملیون تومان(کمتر یا بیشتر) حق سمت می گیرند.ضمن عرض ارادت و خسته نباشید به این دوستان ،به نظرم اگر این پست ها حذف شوند و هر بخش این واحدها(آموزش،مالی و..) مستقیما زیر نظر استان و یا مرکز بزرگتر نزدیک خود باشند و رییس مرکز نزدیک موظف باشد هفته ای یک بار برای انجام کارهای مربوطه به آن واحد برود شاید بتوان به نوعی صرفه جویی کرد.به فرموده شیخ اجل« چو دخلت نیست خرج آهسته تر کن»
    – به دوستان عزیز در مرکز آموزش های آزاد پیشنهاد می شود با توجه به پتانسیل دانشگاه در وجود اعضای علمی توانمند و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری بالا،دوره های آزاد خود را به سطح جامعه گسترش داده و بخشی از هزینه ها را از این طریق جبران نمایند.
    – حضور جناب آقای دکتر رستمی به عنوان معاون وزیر و رییس دانشگاه فرصتی ارزشمند در راستای ایجاد رشته ها در مقطع کارشناسی ارشد می باشد که پیش زمینه آن به فرمایش دوستمان انتقال اعضای علمی با مدرک دکتری در رشته های همسان در یک مرکز می باشند که باید مورد توجه قرار گیرد.
    به امید عبور دانشگاه از مرحله بحران

  32. حسین پاسخ

    در حال حاضر سرپرستان هم حق سمت میگیرند و هم در تبدیل وضعیت و ارتقاء از امتیاز مسئولیت اجرایی استفاده میکنند خوب است قردی دلسوز ائین نامه ای تهیه کند که جهت تشویق اعضاء هیئت علمی به هر چه بهتر برعهده گرفتن و انجام دادن وظیفه ریاست…برای این همکاران محترم به جهت این مسئولیت فقط امتیاز درنظر بگیرند و حق سمت مالی حذف شود
    خوب است از ادامه کار اعضاء هیئت علمی و کارمندان بازنشسته جلوگیری شود شاید تعداد انها اندک باشد اما خیلی از اینها با برنامه از پیش تعیین شده جهت بازنشست شدن با حق سمت احکامشان تمدید شد متاسفانه که این واقعا حق الناسی هست که تا چندین سال از دانشگاه بیرون میرود و در حال حاضر برای هر فرد علمی بازنشسته حقوق تقریبا 12 ملیون میباشد یعنی جلوگیری از اخراج 12 کارمند در ماه……..جناب اقای دکتر حسینی خداوند از شما راضی باشد لطفا نتایج عملکرد خودتان را چنانچه دانشگاه در این زمینه ها با شما همکاری کرد به گوش خانواده پیام نور برسانید…..با تشکر

  33. ناشناس پاسخ

    جناب آقای دکتر حسینی چرا من که با23سال سابقه نیوی رسمی خانم و54 سال سن متقاضی بازنشستگی بیش از موعد می باشم درکارتابل خود نگه داشته ونیروهایجوان را تعدیل کنید هیات ریسه رو تشکیل دهید

  34. ناشناس پاسخ

    دکتر حسینی به متقاضیان بازنشستگی بیش از موعد توجه فرمایید تا دخل وخرجتان سروسامان بگیرید ونیروهای جوان تعدیل نشون

  35. کارمند پاسخ

    من نمیدونم چرا با این وضعیت هنوز دارند نیروی شرکتی می گیرند.

    جناب رستمی شما از اول سال نگاه کنید ببینید چند نفر در همین یک سال گذشته بصورت شرکتی با پارتی جذب شدند!!!!!!!!!ببینید این افراد رو کی و چطور بکار گرفتند؟

  36. بلاتکلیف پاسخ

    سلام آقای رستمی تو رو قرآن یه فکری واسه بلاتکلیفای چند سال بلاتکلیف و بدون پارتی کنید لطفاااااااااااااااا

  37. محسن پاسخ

    وقتی رییس دانشگاه ابدارچی خودش که سیکل داره میذاره تواموزش میخواین اوضاع ازین بهتربشه..این چه قانونیه..

  38. سلما پاسخ

    اینجانب یکی از کارکنان قراردادی مومن ومتعهد به نظام محجبه ام در دانشگاه گیلان مشغول به کارهستم یک خانم متاهلم که به کارم و حقوقم به شدت نیارمندم با داشتن هجده سال سابقه کار قراردادی در دانشگاه گیلان و نبود حتی نقطه ای تاریک در کارنامه شغلی ام به یک باره شنیده ام که ممکن است قرارداد کاریم تمدید نشود یا اینکه اگر در جلسه تصمیم بگیرند و رافت هسته گزینش دانشگاه شامل حالم شودباید بروم و تعهد بدم که خوش اخلاق باشم و عصبی نشوم مانده ام که اگر عصبی بودم با تراکم بالای مراجعین دانشجویان در دانشگاه گیلان چطور اینجانب در طی هجده سال مشکلی با هیچ یک از ارباب رجویان نداشته و ندارم حال مدیر امور اداری به من می گوید ممکن است قراردادتان لغو شود با هسته گزینش تماس گرفتم فرمودند بخشنامه کشوریست است کلیه دانشگاه ها اساتید و کارکنان را تعدیل میکنند حال سوالم اینجاست تعدیل نیرو اگر قرار باشد صورت بگیرد در خصوص نیروهای جدیدالورود باید صورت بگیرد نه کسی که عمر و جوانیش را صرف محیط کار کرد تعدیل نیرو چرا باید در خصوص نیروهای صادق نظام نیروهای متعهد و دلسوز نظام باید تعدیل شوند و کارکنانی که عصر بعد از وقت اداری همچون عروسکان خیمه شب بازی خوشان را صد قلم آرایش میکنند تعدیل نشوند و قرعه تعدیل نیرو به یک زن متاهل بیفتد از سیصد و هشتاد نیروی قراردادی سیصد و چهل نیرو حکم قرارداد گرفته اند و بقیه پا در هوایند و این ماه آنهایی که حکم قرارداد دارند حقوق جدید می گیرند و بقیه باید دچار استرس بشویم و به فردایی نامطمئن تکیه بزنیم میگیند کشوریست و کلیه دانشگاهها در حال تعدیل نیرو هستند هدف وزیر محترم علوم چیست با چه تدبیری نیروهای قراردادی مومن را آزار می دهند روسای دانشگاه ها با چه هدف و انگیزه ای کارمندستیزی میکنند

  39. کارمند شرکتی پاسخ

    باسلام جناب اقای دکتر رستمی تورو ب خدا یک فکری بحا ما کارمندای شرکتی ک ب مدت ده سال داریم توتاین دانشگاه شبانه روز زحمت میکشیم بکنید ب دوراز انصافه ک ب فکر مانیستید

  40. ناشناس پاسخ

    سلام
    منابع انسانی در پیام نور چگون گزینش و استخدام می شوند 

     

برای ارسال نظر از فرم زیر استفاده کنید

پی ان یو نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی کند
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید
نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
در صورتی که سوالی دارید باید از قسمت " پرسش و پاسخ " سایت استفاده کنید

قوانین ارسال نظر پرسش و پاسخ

 

 

 

 


نمونه سوالات پیام نور
سامانه پرسش و پاسخ اخبار پیام نور

 

این سایت هیچگونه وابستگی به دانشگاه پیام نور و مدیریت آن ندارد
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به PnuNews.com می باشد و استفاده از مطالب با ذکر نام منبع بلامانع است .
طراحی سایت : پی ان یو نیوز
ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است