سرپرست دفتر ریاست پیام نور تغییر کرد - پی ان یو نیوز - PnuNews - اخبار پیام نور
5 آبان 1394
ولی محمد درینی سرپرست دفتر ریاست پیام نور

سرپرست دفتر ریاست پیام نور تغییر کرد

ولی محمد درینی به سمت سرپرست دفتر ریاست منصوب شد

 

 

به گزارش سایت پی ان یو نیوز PnuNews.com علی اصغر رستمی ابوسعیدی سرپرست دانشگاه پیام نور در حکمی "ولی محمد درینی" را به عنوان سرپرست دفتر ریاست دانشگاه پیام نور منصوب کرد.

ولی محمد درینی استادیار گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه پیام نور است و پیش از این مسوولیت های همچون معاون مدیرکل حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را نیز برعهده داشته است
در حکم دکتر درینی آمده است: امید است با استمداد از عنایات حق تعالی، درایت و تدبیر و بهره مندی از همکاران ارجمند، در راه تحقق اهداف دانشگاه و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موفق و موید باشید.

 

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم بهمن 99 کلیک کنید

 

 

دانلود رایگان نمونه سوال با جواب پیام نور

 

 

  1. حسین پاسخ

    با سلام
    ضمن تبریک به جناب افای دکتر درینی خواهش میکنیم صدای ما را به گوش اقای دکتر رستمی برسانید
    انتظار میرود در جهت سر و ساماندهی به دانشگاه و جلوگیری از اخراج اعضاء علمی و کارکنان اداری شرکتی و قراردادی که جزء قشر ضعیف دانشگاه محسوب میشوند از نظر نوعی حمایتی که در دوسال گذشته نسبت به کلیه اعضاء علمی و کارکنان قراردادی وجود داشته است مواردی اصلاحی در مد نظر قرار دهند جناب اقای دکتر رستمی به شرح پیوست :
    ۱- قطع همکاری با اعضاء علمی بازنشسته دارای سمت ! حتی اگر دارای تمدید حکم باشند چرا که خود این افراد اگر ذره های علاقه به سرنوشت دانشگاه داشته باشند باید در این شرایط با دانشگاه خداحافظی کنند ….خواهش میکنم بدون در نظر گرفتن هیچ ملاحضه و فیلترینگی فقط با هدف بهبود شرایط مالی دانشگاه و جلوگیری از اخراج نیروها و تضعیف دانشگاه پیام نور با این افراد قطع ارتباط شود
    ۲- قطع همکاری با کارکنان بازنشسته
    ۳- طرحی برای انتقال کارمندان به صورت یک ساله در سطح استانی جهت سر و ساماندهی به وضعیت نیاز به کارمندان گرامی
    ۴- ادامه طرح جابجایی کارمندان بر حسب نیاز مراکز در سال دوم در سطح استان های همجوار و سپس در سطح کشور جهت ایجاد تعادل در توزیع نیروی انسانی
    ۵- نقل و انتقال اعضاء علمی در جهت تمرکز اعضائ علمی هم رشته و هم گرایش در مراکز سطح استانی به جهت تصویب رشته در مقاطع تحصیلات تکمیلی خصوصا در مراکز استانی که متقاضی دانشجوی تحصیلات تکمیلی زیاد میباشد که البته با این انتقال و تصویب رشته چندین مشکل با هم حل خواهد شد چون وجود دانشجوی تحصیلات تکمیلی باعث عدم اخراج اساتید و همچنین باعث تکاپوی دانشگاه و رشد علمی دانشگاه و مطرح شدن دانشگاه در حوزه های پژوهشی خواهد بود و از طرفی بودجه های واریزی این دانشجویان باعث عدم اخراج کارمندان خواهد شد.
    ۵-حذف سمت های داخلی در مراکز و عدم پرداخت حق سمت خصوصا در مراکزی که تعداد دانشجوها زیر سه هزار نفر میباشند مرکزی که ۲۰۰۰ دانشجو دارد دلیلی برای انکه رئیسش معاون مالی داشته باشد و یا حتی معاونت اموزشی وجود ندارد و یک رئیس به راحتی باید بتواند دوهزار دانشجو را اداره کند

  2. پرفسور پاسخ

    درود بر ابر مرد عرصه شجاعت و مدیریت اقای د کتر درینی/انشاالله شاهد رشد و تعالی هرچه بیشتر دانشگاه پیام نور باشیم

  3. علی رضا پاسخ

    ضمن تبریک خدمت جناب اقای دکتر درینی و تشکر از جناب اقای دکتر رستمی جهت این اتخاب بجا و شایسته

  4. azad پاسخ

    دانشگاه برای حفظ ونگهداری وجذب جدید دانشجو باید برای مقاطع تحصیلی کاردانی به کارشناسی برنامه ریزی وتدبیر وتدوینی بی اندیشد.

  5. م پاسخ

    لیاقت دکتر درینی بالاتر از ایناست با مدیریتی که از ایشون دیدیم..انشالله موفق پیروز باشید تبریک به خانواده پیام نور

  6. محمد امین پاسخ

    انتصاب بجا و شایسته جناب اقای دکتر درینی را به سمت سرپرستی حوزه ریاست دانشگاه پیام نور تبرک عرض مینمایم..ایشان از مدیران با تجربه وزارتخانهای علوم تحقیقات و فرهنگ اشاد اسلامی میبباشند..

  7. همکار پاسخ

    با کمال تأسف هرشخصی که بر مسند ریاست دانشگاه پیام نور قرار می گیرد مدیریت قومی وقبیله ای را در دانشگاه اجرا می کند وآقای دکتر رستمی هم ازاین قاعده مستثنی نیست امیدواریم انتصاب بعدی منسوب به استان کرمان نباشد

    • قراردادی پاسخ

      استان کرمان نه.
      بهتر است بگویید شهر جیرفت

    • مجتبی عباسی پاسخ

      اگه ب سابقه کاری اقای دکتر درینی نگاه کنین میفهمین ک ایشون لیاقتشون بالاتر ازاین پستاس
      شما هم به جای حسادت و خراب کردن مردم برو یه کم سوادتو ببر بالا

  8. ناشناس پاسخ

    انتخاب شایسته ای بود. تبریک عرض میکنم

  9. ناشناس پاسخ

    ایشان روحیه کاریزمایی دارند. بی شک حضور ایشان در این سازمان نیز مایه خیر خواهد بود و باعث رشد و تعالی سازمان خواهد گردید.

  10. یک عضو پاسخ

    ضمن تبریک به ایشان خواهشمندم در صورت امکان جهت جلوگیری از کسری بیش از پیش بودجه حق سمت سرپرست های واحدها و مراکز نیز مانند حق سمت مسئول امور جاری حذف گردد.

  11. یک عضو پاسخ

    جناب آقای دکتر درینی همانطور که می دانید سالهاست که حق الزحمه امتحانات به صورت تمام و کمال به نیروهای ستادی استانها پرداخت می گردد در حالی که بیش از 90 درصد آنان حتی از روز شروع و پایان امتحانات خبر هم ندارند…لااقل در استان ما به این صورت است.لطفا رسیدگی فرمایید

  12. عضو هیات علمی پاسخ

    دوستان عزیز جناب حسین و کارمند..
    ضمن تشکر از شما دوستان به جهت ارائه راهکارهای منطقی و پرهیز از اختلافاتی که نتیجه ای جز ضعف بیشتر دانشگاه را ندارد..
    در راستای پیشنهادات دوستان؛
    – در حال حاضر نیمی از شعب دانشگاه،واحد هایی هستند که دارای دانشجوی زیر 500 نفر هستند.این واحد ها دارای یک رییس می باشند که حداقل ماهی یک ملیون تومان(کمتر یا بیشتر) حق سمت می گیرند.ضمن عرض ارادت و خسته نباشید به این دوستان ،به نظرم اگر این پست ها حذف شوند و هر بخش این واحدها(آموزش،مالی و..) مستقیما زیر نظر استان و یا مرکز بزرگتر نزدیک خود باشند و رییس مرکز نزدیک موظف باشد هفته ای یک بار برای انجام کارهای مربوطه به آن واحد برود شاید بتوان به نوعی صرفه جویی کرد.به فرموده شیخ اجل« چو دخلت نیست خرج آهسته تر کن»
    – به دوستان عزیز در مرکز آموزش های آزاد پیشنهاد می شود با توجه به پتانسیل دانشگاه در وجود اعضای علمی توانمند و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری بالا،دوره های آزاد خود را به سطح جامعه گسترش داده و بخشی از هزینه ها را از این طریق جبران نمایند.
    – حضور جناب آقای دکتر رستمی به عنوان معاون وزیر و رییس دانشگاه فرصتی ارزشمند در راستای ایجاد رشته ها در مقطع کارشناسی ارشد می باشد که پیش زمینه آن به فرمایش دوستمان انتقال اعضای علمی با مدرک دکتری در رشته های همسان در یک مرکز می باشند که باید مورد توجه قرار گیرد.
    به امید عبور دانشگاه از مرحله بحران

  13. ناصراکبرآبادی پاسخ

    با عرض سلام فکری هم به بازنشستگان قراردادی گه بیش از 30 سال سابقه ولی مانند بازنشستگان پیام نور نیستنند و بن کالا دریافت نمی کنند.؟؟؟متشکرم

  14. ناصراکبرآبادی پاسخ

    منظور از بازنشستگان پیام نور نیروهای رسمی پیمانی می باشد که به بازنشستگان قراردادی بن پرداخت نمی کنند.

  15. کلانتری پاسخ

    سلام بر مرد بزرگ و دوست داشتنی برادر عزیزم دکتر ولی محمد درینی ” جایگاه شایسته مردان شایسته را می طلبد.” بدینوسیله انتصاب بجا و شایسته جنابعالی که از سوابق ارشمند علمی و مدیریتی برخوردار می باشید، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و برای شما دوست گرانقدرم سربلندی و موفقیت روز افزون از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم. گرچه همه اذعان دارند که توانایی ، لیاقت و شایستگی جنابعالی خیلی بیشتر از اینها است.

  16. ناشناس پاسخ

    آقای دکتر رستمی از شما که فردی باتجربه هستید بعید بود که سریع دست به تعویض همه بزنید.مطمئن هستم نه تنها اینکار مشکلی رو حل نمیکنه که بدتر میشه.ذلیل نداره همه با سرعت عوض بشوند شما با گروه قبلی همکاری کنید و با فکری جدید.

  17. کارمند دانشگاه پیام نور پاسخ

    باسلام و خسته نباشید خدمت همکاران زحمتکش و تبریک به اقای دکتر درینی امیدوارم به نظرات و پیشنهادات دوستانمان توجه لازم مبذل بفرمایید و این مشکلات کسری بودجه و وضعیت استخدامی کارکنانی که لاقل بالای 10 سال سابقه خدمت دارن هرچه سریعتر حل بشه

  18. ناشناس پاسخ

    باسلام. انتصاب بجا و شایسته دکترولیمحمد درینی را به ایشان و خانواده پیام نور تبریک گفته و اطمینان حاصل دارم ایشان در این مقام هم لیاقت و درایت کامل را دارا هستند.

  19. ناشناس پاسخ

    باسلام و احترام انشاالله همیشه سربلند و پیروز باشید جناب درینی محترم واقعا انتخاب شایسته ای است 

برای ارسال نظر از فرم زیر استفاده کنید

پی ان یو نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی کند
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید
نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
در صورتی که سوالی دارید باید از قسمت " پرسش و پاسخ " سایت استفاده کنید

قوانین ارسال نظر پرسش و پاسخ

 

 

 

 


نمونه سوالات پیام نور
سامانه پرسش و پاسخ اخبار پیام نور

 

این سایت هیچگونه وابستگی به دانشگاه پیام نور و مدیریت آن ندارد
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به PnuNews.com می باشد و استفاده از مطالب با ذکر نام منبع بلامانع است .
طراحی سایت : پی ان یو نیوز
ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است