تبدیل وضعیت اساتید پیمانی مشروط پیام نور - پی ان یو نیوز - PnuNews - اخبار پیام نور
12 تیر 1395
جذب هیات علمی

تبدیل وضعیت اساتید پیمانی مشروط پیام نور

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور از تمدید فرصتی دیگر برای تبدیل وضعیت و ارتقای اعضای هیات علمی پیمانی مشروط خبر داد.

 

به گزارش سایت پی ان یو نیوز ابوالفضل فراهانی با عنوان اینکه یکی از شاخص های رشد کیفی دانشگاه، جذب عضو هیات علمی با رتبه علمی بالاتر و دانش آموختگانی است که از دانشگاه های معتبر فارغ التحصیل شده اند، اظهار داشت: موضوع جذب دانش آموختگان با سطح تحصیلات دکتری با توجه به این شاخص و از اواخر سال ۹۲ در دستور کار قرار گرفت و دانشگاه ترمیم هرم هیات علمی را جزو برنامه های مهم خود قرار داد.

وی با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور به لحاظ رشد کمی در وضعیت قابل قبولی است و در جهت اجرای برنامه های رشد کیفی گام برمی دارد، اظهار داشت: آن دسته از افرادی که طی سال های ۸۵ الی  ۹۲ با وضعیت پیمانی مشروط به عنوان عضو علمی جذب شده اند و سطح تحصیلات آنها فوق لیسانس است، می توانند در تبدیل وضعیت خود به پیمانی قطعی بسیار نقش آفرین باشند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور افزود: هیات امنای دانشگاه در مسیر کیفی سازی با تمدید فرصت، امکان شناسایی آن دسته از اعضای علمی که می توانند به عنوان عضو علمی در این دانشگاه ادامه خدمت دهند را فراهم آورده است.

وی یادآور شد: دانشگاه پیام نور اراده مسلّمی بر تبدیل وضعیت کسانی خواهد داشت که دانش آموخته مقطع دکتری از دانشگاه های معتبر هستند و در این مسیر از دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد که با اهتمام خود در مقاطع بالاتر پذیرفته شده اند، حمایت خواهد کرد.

فراهانی تاکید کرد: انتظار بر این است که اعضای علمی پیمانی مشروط از فرصت های داده شده توسط هیات امنا در جهت تکمیل کارنامه پژوهشی و تکمیل و تسریع در فرآیند دانش آموختگی خود در مقطع دکتری، حسن استفاده را ببرند.

وی افزود: آنچه مسلم است، یکی از دغدغه های مهم این معاونت این است که افرادی که به عنوان عضو علمی در وضعیت پیمانی مشروط در سنوات گذشته استخدام شده اند و از معیارهای علمی قابل قبول برخوردار بوده اند و یا طی سنوات گذشته به این معیارها دست یافته اند، بتوانند به عنوان عضو علمی پیمانی قطعی همکاری خود را ادامه دهند

 

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم بهمن 99 کلیک کنید

 

 

دانلود رایگان نمونه سوال با جواب پیام نور

 

 

  1. استاد دانشگاه پیام نور پاسخ

    ما که 9 ساله قرار دادی موندیم و از روز اول کلاه سرمون گذاشتند تکلیفمون چیه …؟ قرار شد تا سال87 همه پیمانی شوند 9 ساله گذشته چرا قرار دادی موندیم….

برای ارسال نظر از فرم زیر استفاده کنید

پی ان یو نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی کند
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید
نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
در صورتی که سوالی دارید باید از قسمت " پرسش و پاسخ " سایت استفاده کنید

قوانین ارسال نظر پرسش و پاسخ

 

 

 

 


نمونه سوالات پیام نور
سامانه پرسش و پاسخ اخبار پیام نور

 

این سایت هیچگونه وابستگی به دانشگاه پیام نور و مدیریت آن ندارد
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به PnuNews.com می باشد و استفاده از مطالب با ذکر نام منبع بلامانع است .
طراحی سایت : پی ان یو نیوز
ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است