تبدیل وضعیت 38 عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور - پی ان یو نیوز - PnuNews - اخبار پیام نور
17 مرداد 1395
عزت الله کردمیرزا نیکوزاد

تبدیل وضعیت 38 عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور

رییس مرکز هیات اجرایی جذب دانشگاه پیام نور جزئیات عملکرد این هیات از آغاز تابستان تا نیمه مردادماه را اعلام کرد

 

به گزارش سایت پی ان یو نیوز عزت الله کردمیرزا نیکوزاد با اشاره به جزئیات عملکرد هیات اجرایی جذب دانشگاه پیام نور از آغاز تابستان تا نیمه مردادماه گفت: در این مدت 45 روز، پرونده تبدیل وضعیت 170 نفر بررسی و در نهایت با تبدیل وضعیت 25 عضو هیات علمی از پیمانی به رسمی آزمایشی، 3 عضو هیات علمی از پیمانی به رسمی قطعی به استناد بند ز ماده 44 قانون برنامه پنجم توسعه و 10 عضو از رسمی آزمایشی به رسمی قطعی موافقت شد.
رئیس دبیرخانه هیات اجرایی جذب با عنوان اینکه با فوریت ویژه، بخش عمده ای از پرونده های اعضای هیات علمی که دارای مدرک کارشناسی ارشد و پیمانی مشروط بوده اند، نیز بررسی شده است، گفت: با تلاش مستمر هیات اجرایی جذب، در حداقل زمان ممکن، وضعیت کلیه این عزیزان به لحاظ علمی و عمومی مورد ارزیابی قرار گرفته و درخصوص آنها نیز تصمیمات مقتضی اخذ خواهد شد.
وی درخصوص وضعیت پرونده اعضای هیات علمی پیمانی مشروط نیز گفت: پرونده حدود 430 عضو علمی پیمانی مشروط نیز بررسی و به لحاظ لزوم تعیین حد نصاب های علمی، ازطریق هماهنگی و تشکیل جلسه با بخش های تخصصی دانشگاه مقرر شد طی ماه جاری مصاحبه ای با افراد مذکور صورت گرفته و گزارشات مربوط در جلسات آتی هیات اجرایی جذب مطرح می شود.
دکتر کردمیرزا ضمن تاکید بر لزوم عدم مراجعه حضوری مکرر اعضای هیات علمی گفت: حضور هر روزه اعضای هیات علمی موجب تراکم و ازدحام در دبیرخانه جذب و کاهش بهره وری کارکنان خواهد شد.
وی از کلیه اعضای هیات علمی خواست با مراجعه به زیرپورتال هیات اجرایی جذب و دسترسی به شماره تلفن کارشناسان به تفکیک استانهای تابعه اطلاعات لازم را کسب نموده و یا صرفا در روزهای سه شنبه به صورت حضوری به دبیرخانه هیات اجرایی جذب مراجعه نمایند.

 

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم بهمن 99 کلیک کنید

 

 

دانلود رایگان نمونه سوال با جواب پیام نور

 

 

  1. محمد پاسخ

    جناب دکتر دیگر توانی واسه اعضای پیمانی مشروط باقی نمانده و خیلی ها دچار بیماری اعصاب و روان شده اند فقط به خاطر بلاتکلیفی و ظلمی که به اونا شده و این همه استرسی که 430 عضو علمی مشروط و خانواده های اونا رو در بر گرفته
    شما رو به خدا یکم انصاف به خرج بدید و در تصمیماتتون شرایط زندگی این افراد و خدا رو مد نظر داشته باشید

  2. خرمشهری پاسخ

    با سلام . هیات علمی ها نصف سنوات خدمت ما کارکنان اداری و قرار دادی را ندارند و همپایه تحصیلی ما هستند اونوقت خیلی برای تبدیل وضعیتشون دچار بیماری روحی شدند پس ما کارکنان قراردادی که قریب به چهارده وبالاتر سال خدمت به دانشگاه چه وضعیت روحی داریم لطفا پاسخ دهید برادر گرامی محمد

    • محمد پاسخ

      دوست گرامی شما با مدرک دکتری که کارمند نشدی که الان دغدغه داشته باشی. با مدرک لیسانس و کمتر کارمند شده اید و سالهاست که حقوق مزایا و اضافه کار دارید استرسی هم برای اخراج ندارید حالا کاری هم ندارم که بعدها خیلی ها از دانشگاه نا کجا آباد ادامه تحصیل داده اند و فوق لیسانس یا حتی دکتر گرفته اند و بعد خود را با اعضای علمی مقایسه می کنند. لطفا شما به فکر تبدیل وضعیت خودتان باشید و خود را با اعضای علمی مقایسه نکنید!

  3. احمد پاسخ

    باید در نظر داشته باشید که اعضا علمی با فراخوان وارد مجموعه شدند از طرفی خیلی سخت نیست که کارمندان محترم درک کنند که مجموعه دانشگاه,پیام نور سه بعدی است از عضو علمی کارمند و دانشجو که اگر عضو علمی و دانشجو باشد قطعا خیلی راحت بقای کارمندان هم تضمبن خواهد شد در هر صورت این مجموعه برای ادامه به هر سه بعد نیازمند است.خواهش میکنم این موضوع را مد نظر داشته باشید. در هر قورت تبدیل وضعیت کارمندان زیر نظر معاون اداری بسیار روشن و با عدالت و شفاف انجام خواهد شد.اما ما علمی ها هنوز دبیر جدید برای کمیته مشخق نشده است و اعضا کمیته را بطور شفاف نمیشناسیم و واقعا نمیدانیم بر چه اساسی همکاران ما در حال دعوت به مصاحبه اند.

برای ارسال نظر از فرم زیر استفاده کنید

پی ان یو نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی کند
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید
نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
در صورتی که سوالی دارید باید از قسمت " پرسش و پاسخ " سایت استفاده کنید

قوانین ارسال نظر پرسش و پاسخ

 

 

 

 


نمونه سوالات پیام نور
سامانه پرسش و پاسخ اخبار پیام نور

 

این سایت هیچگونه وابستگی به دانشگاه پیام نور و مدیریت آن ندارد
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به PnuNews.com می باشد و استفاده از مطالب با ذکر نام منبع بلامانع است .
طراحی سایت : پی ان یو نیوز
ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است