بیش از 15 هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور کردستان مشغول به تحصیل هستند - پی ان یو نیوز - PnuNews - اخبار پیام نور
29 مرداد 1395
اسکندر مرادی رییس پیام نور کردستان

بیش از 15 هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور کردستان مشغول به تحصیل هستند

رئیس دانشگاه پیام نور کردستان از اشتغال به تحصیل 15هزار و 500 دانشجو در 83 رشته و گرایش در مراکز و واحدهای پیام نور استان خبر داد

به گزارش سایت پی ان یو نیوز اسکندر مرادی در گفت و گو با ایرنا گفت: این تعداد دانشجو در چهار مرکز شامل شهرستان های سنندج، سقز، مریوان و بیجار و پنج واحد در شهرستان های سروآباد، کامیاران، بانه، دیواندره و قروه مشغول به تحصیل هستند.
به گفته وی، تعداد واحدهای دانشگاه پیام نور استان کردستان قبلاً شش واحد بود که واحد حسن آباد یاسوکند به دلیل تعداد بسیار کم دانشجویان بر اساس دستور سازمان مرکزی در مرکز بیجار ادغام شد.
وی به افزایش آمار دانشجویان اشاره کرد و افزود: ظرفیت پذیرش دانشجو در مراکز و واحدهای پیام نور استان کردستان برای سال تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی بیش از چهار هزار نفر و در مقطع کارشناسی ارشد بیش از هزار نفر است.
رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان اضافه کرد: در صورت جذب این تعداد دانشجو، آمار دانشجویان پیام نور استان کردستان به بیش از 20 هزار نفر خواهد رسید.
وی به آمار رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور اشاره کرد و افزود: دانشگاه پیام نور استان کردستان برای سال تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی در 66 رشته و گرایش و در مقطع ارشد در 17 رشته دانشجو می پذیرد.
وی تصریح کرد: هم اکنون ثبت نام متقاضیان دوره های بدون آزمون در مقطع تحصیلی کارشناسی برای سال تحصیلی جدید از 23 مرداد سال جاری به مدت یک هفته و همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org آغاز شده است.
مرادی در پاسخ به این سوال که در مقطع دکتری چند دانشجو در پیام نور استان کردستان مشغول به تحصیل هستند، گفت: در حال حاضر دانشگاه پیام نور استان کردستان در مقطع دکتری دانشجو نمی پذیرد.
او به جایگاه علمی دانشگاه پیام نور در کشور اشاره کرد و گفت: دانشگاه پیام نور با شعار 'آموزش برای همه، همه جا و همه وقت' به خوبی توانسته است در تمام اقصی نقاط کشور فرصت ها و پتانسیل های آموزش عالی را فراهم کند.
وی ادامه داد: کسب برترین رتبه کشوری به لحاظ کیفیت آموزشی و کسب رتبه های برتر در زمینه های پژوهشی و فرهنگی که سبب ارتقای سطح علمی و برند این دانشگاه در سطح ملی و بین المللی شده است، از جمله افتخارات دانشگاه پیام نور است.
رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان، اختیاری بودن حضور دانشجویان در کلاس های دروس نظری، شهریه مناسب نسبت به سایر دانشگاه ها، امکان تحصیل برای افراد شاغل و ارائه مدرک معتبر و مورد تایید وزارت علوم را از مزیت های مهم دانشگاه پیام نور عنوان کرد.
شهرستان سروآباد در 90 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است

 

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم بهمن 99 کلیک کنید

 

 

دانلود رایگان نمونه سوال با جواب پیام نور

 

 

برای ارسال نظر از فرم زیر استفاده کنید

پی ان یو نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی کند
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید
نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
در صورتی که سوالی دارید باید از قسمت " پرسش و پاسخ " سایت استفاده کنید

قوانین ارسال نظر پرسش و پاسخ

 

 

 

 


نمونه سوالات پیام نور
سامانه پرسش و پاسخ اخبار پیام نور

 

این سایت هیچگونه وابستگی به دانشگاه پیام نور و مدیریت آن ندارد
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به PnuNews.com می باشد و استفاده از مطالب با ذکر نام منبع بلامانع است .
طراحی سایت : پی ان یو نیوز
ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است