پایان بیستمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام نور کشور - پی ان یو نیوز - PnuNews - اخبار پیام نور
9 آبان 1395
قرآن

پایان بیستمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام نور کشور

 جشنواره سراسری قرآن و عترت با معرفی نفرات برگزیده در رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل قرآن کریم، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء و حفظ 5 جزء در دو بخش آقایان و بانوان به کار خود پایان داد

به گزارش سایت پی ان یو نیوز در این دوره از مسابقات 107 نفر از برادران و 129 نفر از خواهران با هم به رقابت پرداختند و از این تعداد 18 نفراز خواهران و 18 نفر از برادران به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.
براین اساس مهدی غلام نژاد از تهران در رشته قرائت تحقیق آقایان به مقام نخست دست یافت و محمد جواد رفعتی از قزوین و مسعود موحدی راد از خراسان رضوی به ترتیب مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
در رشته قرائت ترتیل آقایان نیز بهنام رحمانی از اردبیل اول شد، علی اکبر کاظمی از یزد به مقام دوم دست یافت و صادق غریبی از بوشهر در جایگاه سوم قرار گرفت.
در رشته حفظ کل قرآن کریم آقایان محمد معتمدی از اصفهان، میثم آقامحمدی از تهران و ادریس دهقان خراسان رضوی، اول تا سوم شدند.

حسن تاچه بندها از قزوین در رشته حفظ 20 جزء مقام نخست را از آن خود کرد و محمد بابایی از قم و امیر عارف نیا از مرکزی عنوان های دوم و سوم را کسب کردند.
مقام نخست رشته حفظ 10 جزء آقایان به استان خراسان رضوی و مرتضی رستگار رود معجنی رسید و طه محرم زاده ازآذربایجان شرقی و سبقت اله قربانی از البرز دوم و سوم شدند.
و در نهایت در رشته حفظ 5 جزء، مقام های اول تا سوم به آقایان روح اله صدیقی از آذربایجان شرقی، علیرضا کشاورزی از فارس و محمدکاظم ربیعی از قم رسید.


در بخش خواهران نیز آذرمان صادقی از گیلان، هانیه احمدی نسب از یزد و فاطمه گوینی قدم از اصفهان در رشته قرائت تحقیق حائز رتبه های برتر شدند.
شیما احمدی از مرکزی در قرائت ترتیل اول شد و رتبه های دوم و سوم این رشته به ترتیب به فردوس رنجبر از البرز و عاطفه ناصح از گیلان اختصاص یافت.
در رشته حفظ کل قرآن کریم فرزانه صادقی از گیلان به مقام نخست دست یافت و راضیه صادقی از تهران در جایگاه دوم قرار گرفت و سمانه صداقت زاده از فارس سوم شد.
نفر نخست رشته حفظ 20 جزء سمیه محمدیان فر از قزوین بود و فرزانه جعفریان از تهران و زهرا سادات موسوی از خراسان رضوی نیزبه ترتیب دوم و سوم شدند.
خوزستان با مینا چشم سبز در رشته حفظ 10 جزء، اول شد،فاطمه اصغر زاده از کرمان دوم و فاضله شکیبا از مازندران نیز سوم شد.
و در نهایت در رشته حفظ 5 جزء فاطمه اشنویی از اصفهان به مقام اولی دست یافت و فاطمه زینلی از کرمان و کلثوم کثیر از خوزستان مقام های بعدی را از آن خود کردند.

تقدیر از 36 دانشجوی برگزیده بیستمین جشنواره سراسری قرآن و عترت


رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین ضمن تقدیر از قابلیت ها و توانمندی های دانشجویان دانشگاه پیام نور گفت:36 برگزیده بیستمین جشنواره سراسری قرآن و عترت در دو بخش خواهران و برادران طی مراسمی تقدیر خواهند شد.
دکتر مهرنیا با بیان اینکه باید جایگاه و منزلت واقعی قرآن کریم را بدانیم و قدردان این نعمت الهی باشیم، عنوان کرد: خدای را شاکریم بابت امنیت و آرامشی که در کشور حاکم است و موجب برپایی چنین برنامه‌هایی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه آغاز ثبت نام در سایت جشنواره بهمن ماه بوده است، گفت: مرحله مقدماتی بیستمین جشنواره قرآن و عترت اسفند ماه 94 بوده ، مرحله استانی بیستمین جشنواره اردیبهشت ماه امسال در مراکز استان‌ها برگزار شده است و مرحله نهایی نیز از 4 تا 6 آبان ماه به مدت 3 روز به میزبانی استان قزوین و با داوری بسیار ارزشمند و کیفی برگزار شد

 

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم بهمن 99 کلیک کنید

 

 

دانلود رایگان نمونه سوال با جواب پیام نور

 

 

برای ارسال نظر از فرم زیر استفاده کنید

پی ان یو نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی کند
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید
نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
در صورتی که سوالی دارید باید از قسمت " پرسش و پاسخ " سایت استفاده کنید

قوانین ارسال نظر پرسش و پاسخ

 

 

 

 


نمونه سوالات پیام نور
سامانه پرسش و پاسخ اخبار پیام نور

 

این سایت هیچگونه وابستگی به دانشگاه پیام نور و مدیریت آن ندارد
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به PnuNews.com می باشد و استفاده از مطالب با ذکر نام منبع بلامانع است .
طراحی سایت : پی ان یو نیوز
ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است