رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان تغییر کرد - پی ان یو نیوز - PnuNews - اخبار پیام نور
24 آذر 1395
عبدالکریم-قائدی

رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان تغییر کرد

عبدالکریم قائدی به عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان منصوب شد


به گزارش سایت پی ان یو نیوز علی اصغر رستمی ابوسعیدی رئیس دانشگاه پیام نور کشور در حکمی عبدالکریم قائدی را به سمت سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان منصوب شد.

"عبدالکریم قائدی" دارای مدرک دکترای معماری بوده و عضویت هیئت‌علمی دانشگاه پیام نور بندرعباس را در کارنامه خود دارد.

پیش‌ازاین «محسن دیانت» به مدت 8 ماه سرپرستی دانشگاه پیام نور استان هرمزگان را بر عهده داشت.

 

در مراسم معارفه دکتر عبدالکریم قائدی که با حضور دکتر کریمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور، و روسای برخی از دانشگاه‌های استان برگزار شد.

در این مراسم دکتر کریمی معاون پژوهش دانشگاه پیام نور کشور ، دکتر رستمی ریاست عالیه دانشگاه را یکی از مدیران موفق با مدیریت عالی دانست و افزود:ایشان با توجه به دیپلماسی خوبی که در حوزه های مختلف مدیریتی کسب کرده اند، همیشه تعامل خوبی با دولت و مجلس شورای اسلامی داشته و در انتصابات نیز به خوبی نقش ایفا کرده است.

معاون پژوهش دانشگاه پیام نور کشور با اشاره به اینکه در حال حاضر 700هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور مشغول به تحصیل می باشند، افزود:سرانه دانشجویی دانشگاه پیام نور از بودجه دولتی 3 درصد می باشد و دانشگاه پیام نور نسبت به سایر دانشگاه ها بار سنگینی را از دوش آموزش عالی کشور برداشته است.

 

دکتر کریمی از تهیه نسخه الکترونیکی تمام کتابهای درسی دانشجویان دانشگاه پیام نور در آینده نزدیک خبرداد و یادآور شد: به زودی نسخه الکترونیکی کتابهای مکتوب درسی دانشگاه پیام نور نیز تحت شرایطی در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.وی افزود: از طریق مرکز منطقه ای، نسخه الکترونیکی کتابهای درسی دانشگاه پیام نور با شرایطی مشابه در اختیار سایر دانشجویان و پژوهشگران نیز قرار گیرد.

دکتر قائدی در مراسم معارفه ضمن تشکر از حاضرین جلسه به ویژه معاونت پژوهش دانشگاه پیام نور کشور، کلیه همکاران را به همدلی و همزبانی برای برطرف کردن چالش های موجود دعوت نمود و گفت: هرکدام از ما باید اهداف و برنامه های با چشم انداز بلند مدت داشته باشیم و اعضای هیات علمی و کارمندان و دانشجویان  همه جزء خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور هستند.

دکتر قائدی سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استان هرمزگان اارتقاء هرم هیأت علمی، ارتباط با دانشگاه های بین المللی، توسعه ی رشته های تحصیلات تکمیلی متناسب با صنعت استان هرمزگان ، افزایش رشته های میان رشته ای، ارتباط با شرکت های دانش بنیان  و اتمام پروژه های نیمه تمام عمرانی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان را از برنامه اصلی و اولویت کاری خود دانست.

وی با اشاره به اینکه  بنده مجری اهداف چشم انداز دانشگاه هستم، افزود: سعی کنیم کار را برای رضای خدا و خشنودی و رضایت وجدان انسانی خود انجام دهیم.

سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استان هرمزگان اظهار داشت: ما باید به فکر رشد نیروی انسانی جوان خود باشیم و به روزی برسیم که حداقل 20گزینه  جوان برای مدیریت دانشگاه داشته باشیم.

 گفتنی است دکتر قائدی سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استان هرمزگان مسئولیت های همچون مدیر عمرانی و مسکن جانبازان تهران، مشاور نوسازی کشور، معاون فنی شهرسازی بندرعباس، مدیرکل دفتر استانداری هرمزگان، مشاور سازمان میراث فرهنگی استان هرمزگان مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شهر جدید علوی و مدیر اجرایی شرکت توسعه و عمران وابسته به ستاد اجرایی را در کارنامه خود بر عهده دارد.

در پایان از زحمات دکتر دیانت سرپرست اسبق دانشگاه پیام نور هرمزگان تقدیر شد.

 

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم بهمن 99 کلیک کنید

 

 

دانلود رایگان نمونه سوال با جواب پیام نور

 

 

  1. کارمندان دانشگاه پاسخ

    انشالله یه روزم برای معارفه ریس جدید استان کرمانشاه اقای دکتر کریمی تشریف بیارن استان ما

  2. miham پاسخ

    مبارکه طی پنج سال ۵ رئیس انشاءالله که موفق باشه ولی باید مواظب اطرافیانش که با او رفت و آمد دارند باشد چون بیشتر این افراد دارای حاشیه و به دنبال منافع شخصی خود می باشند، از جمله یکی از کارکنان که به تغییر مدیریت قبلی دانشگاه محل کار خود را ترک و مدت ٩ ماه را غیبت نمود و دارای تخلفات متعددی در دانشگاه می باشد و اخیراً با آمدن رئیس جدید سر و کله او پیدا شده و با رئیس جدید خیلی نشست و برخاست دارد. افراد حاشیه دار دیگری هم در حال ارتباط با او هستند که اکثر آنها اسخاص افراطی می باشند.

  3. ادنان پاسخ

    آقای دکتر قائدی انسانشریف و مهربانی می باشد ولی باید خیلی مواظب کسانی که دارند با او جلسه می گیرند باش چو ن آقایان (و.ر)و(ا.ز)کسانی هستند که در بین کارکنان و دانشگاه کارنامه خوبی ندارند و فقط بهدنبال انتقام گیری می باشند و اخیراً خیلی با آقای دکتر جلسه میزارن

  4. فاطمه پاسخ

    خیلی مواقب افراد سوخته باش آقای دکتر کسانی که با شما در حال معاشرت هستند انسانهای خوبی نیستند و پیشرفت دانشگاه را نمی خواهند

برای ارسال نظر از فرم زیر استفاده کنید

پی ان یو نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی کند
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید
نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
در صورتی که سوالی دارید باید از قسمت " پرسش و پاسخ " سایت استفاده کنید

قوانین ارسال نظر پرسش و پاسخ

 

 

 

 


نمونه سوالات پیام نور
سامانه پرسش و پاسخ اخبار پیام نور

 

این سایت هیچگونه وابستگی به دانشگاه پیام نور و مدیریت آن ندارد
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به PnuNews.com می باشد و استفاده از مطالب با ذکر نام منبع بلامانع است .
طراحی سایت : پی ان یو نیوز
ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است