تاریخ ثبت نام کنکور سراسری سال 96 - پی ان یو نیوز - PnuNews - اخبار پیام نور
9 بهمن 1395
کنکور

تاریخ ثبت نام کنکور سراسری سال 96

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری سال ۹۶ از ۱۹ بهمن ماه ۹۵ از طریق سایت سازمان سنجش آغاز و در روز ۲۸ بهمن ماه ۹۵ پایان می پذیرد

 

به گزارش سایت پی ان یو نیوز دکتر حسین توکلی در گفتگو با مهر افزود: آزمون سراسری سال ۹۶ به منظور پذیرش دانشجو برای دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، مجازی و پردیس های خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه های غیرانتفاعی، پردیس های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و همچنین کد رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

وی افزود: ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری سال ۹۶ از روز سه شنبه ۱۹ بهمن ماه ۹۵ از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آغاز و در روز پنجشنبه ۲۸ بهمن ماه ۹۵ پایان می پذیرد.

توکلی گفت: دفترچه راهنمای ثبت نام (شماره یک) آزمون سراسری سال ۹۶ به همراه اطلاعیه ثبت نام این سازمان از روز دوشنبه ۱۸ بهمن بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده می شود.

وی افزود: هر یک از داوطلبان برای ثبت نام در آزمون سراسری سال ۹۶ ضرورت دارد در این مهلت به سایت سازمان سنجش مراجعه و ضمن مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام و اطلاعیه منتشره، در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: آزمون سراسری سال ۹۶ در روزهای پنجشنبه پانزدهم و جمعه شانزدهم تیرماه ۹۶ در حوزه های امتحانی برگزار خواهد شد.

وی گفت: کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۹۶ تمامی داوطلبان گروه های آزمایشی پنج گانه از روز یکشنبه ۱۱ تیرماه ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبان از یکشنبه یازدهم تا چهارشنبه چهاردهم تیرماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش می توانند نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

توکلی اظهار داشت: داوطلبانی که در دو یا سه گروه آزمایشی متقاضی شوند برحسب مورد باید نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون گروه های آزمایشی دوم و یا سوم خود اقدام کنند.

وی گفت: آزمون سراسری سال ۹۶ برای تمام گروه های آزمایشی پنج گانه در یک مرحله برگزار می شود و در یک جلسه به سئوالات عمومی و اختصاصی پاسخ می دهند.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: سئوالات عمومی و اختصاصی برای تمامی داوطلبان به صورت تستی و چهارگزینه ای خواهد بود و سئوالات از کتب اعلام شده دوره دبیرستان و پیش دانشگاهی نظام سالی واحدی که در دفترچه شماره یک آزمون به عنوان منابع طرح سئوال اعلام می شود، طراحی می شود

 

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم بهمن 99 کلیک کنید

 

 

دانلود رایگان نمونه سوال با جواب پیام نور

 

 

  1. زهرا پاسخ

    سلام خواهش میکنم جواب منو بدید من الان متوجه شدم که از 19 بهمن دفترچه ازمون سراسری میاد من میخوام برای مهر96 حقوق پیام نور رو بخونم که متاسفانه با ازمون هست من خیلی وقته از درس و کتاب دور هستم میخوام تازه شروع کنم فقط هم به این رشته علاقه دارم باید چیکار کنم؟اگه تو ازمون سراسری انسانی شرکت کنم قبول میشم؟ممنون از کمکتون

    • س ب پاسخ

      سلام پذیرش پیام نور بر اساس سوابق تحصیلی هست وهم کنکور قبول میشی ثبت نام بکن

  2. یوسف کریم زاده پاسخ

    با سلام
    اگه شما می خواهید در دانشگاه پیام نور در رشته حقوق ادامه تحصیل بدهید حتما لازم نیست از طریق کنکور سراسری شرکت و قبول شوید . دفترچه و لیست رشته های بدون آزمون این دانشگاه در شهریور ماه سال 96 چاپ خواهد شد که می توانید در زمان یاد شده بصورت بدون آزمون ثبت نام و ادامه تحصیل بدهید .

  3. ناشناس پاسخ

    ان شالله تکمیل ظرفیت یا بدون آزمون دانشگاه پیام نور برای کلیه رشته ها اعلام خواهد شد تاهم اکنون هنوز مشخص نیست

  4. میلاد پاسخ

    امسال بهمن ماه ثبت نام بدون آزمون نداشتیم؟؟؟

  5. سعید پاسخ

    آیا امکان هست که شرایط سنی پذیرش دانشجو در دانشگاه های فرهنگیان تغییر کند

  6. م پاسخ

    دوستان همه زنگ بزنین سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان و وزارت اموزش وبرورش اعتراضتون رو اعلام کنین من زنگ زدم وگفتن اگه اعتراضا زیادباشه احتمال تغییر هستش شماره تماس اداره کل دانشگاه فرهنگیان: 02187751000
    داخلی روهم 8751390 وارد کنیدقسمت اموزش هست.. شماره تماس وزارت اموزش و برورش:02182281111دوستان خواهشا با هردوشماره تماس بگیرین شاید اعتراضا باعث تغییر سن بشه به دوسانتون هم که میخوان برن فرهنگیان اطلاع بدین تنها امید مونده همینه باید خودمون دست به کاربشیم اگه ملاک گزینش دانشگاه فرهنگیان جذب استعدادهای برتر هستش شرط سن باعث میشه که خیلیا نتونن جذب شن دوستان بس خواهشا حتما زنگ بزنین کسی به فکرمون نیست و خودمون باید صدامونوبه گوش مسیولین برسونیم حتما زنگ بزنین وبیگیر باااااااااااااشین .مخصوصا با وزات اموزش و برورش..
    نتیجه تماستون رورهمینجا اعلام کنین .. به امید خدا که مشکل سن حل میشه

برای ارسال نظر از فرم زیر استفاده کنید

پی ان یو نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی کند
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید
نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
در صورتی که سوالی دارید باید از قسمت " پرسش و پاسخ " سایت استفاده کنید

قوانین ارسال نظر پرسش و پاسخ

 

 

 

 


نمونه سوالات پیام نور
سامانه پرسش و پاسخ اخبار پیام نور

 

این سایت هیچگونه وابستگی به دانشگاه پیام نور و مدیریت آن ندارد
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به PnuNews.com می باشد و استفاده از مطالب با ذکر نام منبع بلامانع است .
طراحی سایت : پی ان یو نیوز
ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است