اشتغال دختران فارغ‌التحصیل مهم تر از حضورشان در ورزشگاه‌ها - پی ان یو نیوز - PnuNews - اخبار پیام نور
1 تیر 1394

اشتغال دختران فارغ‌التحصیل مهم تر از حضورشان در ورزشگاه‌ها

تسنیم نوشت : رئیس پژوهشکده زنان دانشگاه الزهرا(س) گفت: اشتغال دختران فارغ‌التحصیل بر حضورشان در ورزشگاه‌ها اولویت دارد

 

به گزارش اخبار پیام نور PnuNews.com  فروغ‌الصباح شجاع نوری  در واکنش به حضور زنان در ورزشگاه‌ها به ویژه استادیوم مسابقات فوتبال، اظهار داشت: این موضوعات در فرع است و ارزش پرداختن به آن ندارد چراکه مشکلات و مسائل زنان به حضور زنان در ورزشگاه‌ها ختم نمی‌شود؛ درواقع این امر یک بحث فرعی و بی‌اهمیت است.

وی با بیان این‌که دختران امروز جامعه دارای مشکلات فراوانی هستند که مسئولان باید فکری اساسی در این زمینه کنند، گفت: 3 گروه از زنان در آسیب بیشتری قرار دارند که شامل زنان سرپرست‌خانوار، دختران فارغ‌التحصیل بیکار و زنان متأهلی که مردان توانمند دارند ولی مخارجشان را خودشان تهیه می‌کنند، است.

این کارشناس مسائل زنان با اشاره به این‌که باید به 3 گروه فوق اهمیت داد و توجه مسئولان در این زمینه یک ضرورت است، افزود: دختران بیکار هر روز رو به افزایش هستند و هیچ‌ مسئولی به این امر توجه نمی‌کند.

شجاع‌نوری بیان کرد: ازدواج‌، اشتغال، افزایش مرخصی زایمان و طرح بیمه‌زنان‌خانه‌دار موضوعاتی است که هنوز روی زمین مانده است، بنابراین باید مشکلات اساسی زنان حل شود و مسئولان باید به 3 گروه‌ مذکور که آسیب‌پذیر هستند، بیش از بیش توجه کنند.

وی ادامه داد: امروز 11 درصد پسران فارغ‌التحصیل بیکار و بالای 30 درصد دختران فارغ‌التحصیل بیکار هستند که باید برای رفع این امر کار شود و بدانیم اولویت این امور است که نگران‌کننده است نه امور فرعی مانند حضور زنان در ورزشگاه‌ها

 

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم بهمن 99 کلیک کنید

 

 

دانلود رایگان نمونه سوال با جواب پیام نور

 

 

  1. نادیا پاسخ

    واقعآ حرف دل ما خانوما رو زدید ممنون

  2. کارجو پاسخ

    خانم فروغ الصباح حرف بسیار به جایی زدند درود فراوان بر این بانو ک به فکر زنان هستند. از ایشان کمال تشکر را داریم باشد که مسئولین امر رسیدگی لازم و به موقع انجام دهند.

  3. كارجوي 2 :) پاسخ

    سلام . مرسی عالی بود ، حالا دیگه همه چی واسمون فراهمه فقط همینمون مونده بریم تماشای فوتبال و اینا تو ورزشگاه ، ما از تلوزیونم فوتبال تماشا نمیکنیم ، توروخدا فکری به حال دختران فارغ التحصیل بیکار بکنین ، ما هم دوست داریم نتیجه این همه تلاشو شب بیداریهامون رو واسه تحصیل ببینیم . مرسی

  4. ماهی پاسخ

    واقعا همین طوره ……
    پول کجا بوده که کسی بخواد بره استادیوم!؟

  5. علیرضا پاسخ

    تمام این صحبتها صحیح. ولی اشتغال چه ارتباطی به رفتن ورزشگاه داره. اشتغال برای معاش و آثار مثبت اجتماعی ست و رفتن به ورزشگاه برای شادابی و روحیه کار و فعالیت. هر دو در کنار هم لازم و ملزوم یکدیگرند و منافاتی باهم ندارند

  6. علی پاسخ

    چه حرف سنجیده ای.

  7. نیکو پاسخ

    این دو تا موضوع چه ارتباطی به هم داره؟واقعا که….حالا که تو دو تا زمینه ضعف شدید داریم …اصولا زن تو ایران حق و حقوقش ناچیزه

  8. سارا پاسخ

    آخه چرا همیشه همه چیو باهم قاطی میکنن؟؟؟؟!!! این یعنی توهین به شعور مردم!!! به امید روزی که همه چی درست شه!!!!

  9. علی پاسخ

    واضح و مبرهن ست که این دو به هم ربطی ندارند. اما مهم این ست که بعضی، ناخودآگاه از آنطرف آب تحریک میشن. برای موضوعاتی که مهمترست تره هم خرد نمیکنند، اما برای موضوعاتی که وجودش خوب ست اما حیاتی نیست، حیات کشورشان را زیر سوال میبرند. اصولا قرار نیست هر چیزی که برای فرنگی ها خوبست، برای ما هم خوب باشد.
    نمونه جالب عرض کنم خدمتتون، بعد از بردهای اخیر والیبال مقابل آمریکا، شبکه های فارسی و انگلیسی خارج از ایران به این برد اشاره کردند اما هشتاد درصد زمان خبر این اتفاق رو به عدم حضور خانمها در استادیوم اختصاص دادند.
    بعد رفتم سراغ تعدادی از زنهای فعال جامعه. کارآفرین ها، پزشکها، پرستارها و …. اکثرا کسانی بودند که وقت و علاقه پای کانالهای فارسی بیگانه نشستن رو نداشتن. تقریبا برای هیچ کدام موضوع اهمیت خاصی نداشت و از مطرح شدن اینگونهء موضوع جا خوردند.
    قصدم این نیست که بگویم زنان نباید به ورزشگاهها بیایند، انشالله میآیند، اما برای موضوعاتی حیاتی تر، مربوط به اشتغال جنسیتشان (حساسیت نشان دادن به موضوعات ملی و مذهبی را نخواستیم)هم انشالا همینقدر حساسیت نشان دهند و پیگیر باشند.

  10. گلی پاسخ

    یک قاعده حقوقی(فقهی) داریم ک میگه :”اثبات شی نفی ما ادا نمیکنه”! یعنی اینکه خانمها کار و مرخصی زایمان بیشتر و ..خیلی حقوق تلف شده دیگه دارن، منافاتی با احقاق یک حق ضایع شده دیگشون ک رفتن به ورزشگاست نداره..از یه خانم تحصیلکرده همچین اظهارنظری بعیده!!

    • سعید پاسخ

      صحیح تر اون به این صورت هست دوست من”
      اثبات شی نفی ما عدا نمیکنه

      • گلی پاسخ

        بله حق با شماست اشتباه تایپی بود ممنون از تذکرتون دوست عزیز 🙂

برای ارسال نظر از فرم زیر استفاده کنید

پی ان یو نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی کند
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید
نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
در صورتی که سوالی دارید باید از قسمت " پرسش و پاسخ " سایت استفاده کنید

قوانین ارسال نظر پرسش و پاسخ

 

 

 

 


نمونه سوالات پیام نور
سامانه پرسش و پاسخ اخبار پیام نور

 

این سایت هیچگونه وابستگی به دانشگاه پیام نور و مدیریت آن ندارد
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به PnuNews.com می باشد و استفاده از مطالب با ذکر نام منبع بلامانع است .
طراحی سایت : پی ان یو نیوز
ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است