رییس دانشگاه پیام نور صفاشهر تغییر کرد - پی ان یو نیوز - PnuNews - اخبار پیام نور
26 دی 1397
انتصاب-رضا-حاجیان-پیام-نور-صفاشهر

رییس دانشگاه پیام نور صفاشهر تغییر کرد

 رضا حاجیان به عنوان رییس جدید دانشگاه پیام نور صفاشهر منصوب شد

 

 

به گزارش سایت پی ان یو نیوز رضا حاجیان به عنوان سرپرست جدید دانشگاه پیام نور صفاشهر معرفی و از زحمات دکتر صدقی رییس پیشین این مرکز دانشگاهی تقدیر شد.

 در مراسمی با حضور سعید مظلومیان معاون دانشگاه پیام نور استان فارس طالبی مدیر نظارت وارزیابی و اژدری مدیر روابط عمومی استان و با حضور کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور صفاشهر، از زحمات دکتر صدقی تقدیر و دکتر حاجیان به عنوان سرپرست جدید این مرکز دانشگاهی معرفی شد.

 

در این آئین مظلومیان معاون دانشگاه پیام نور استان فارس بر افزایش کیفیت خدمات،رضایت مندی دانشجو و افزایش درآمدهای غیرشهریه ای تاکید کرد.

وی با بیان اینکه همه کارکنان دانشگاه پیام نور دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری هستند، اظهار داشت: از همه کارکنان دانشگاه توقع حضور در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی های دانشگاه داریم و آماده دریافت راهکار و پیشنهاد برای استفاده بهتر از ظرفیت ها و پتانسیل های دانشگاه هستیم.



 

مظلومیان اضافه کرد: خوشبختانه خیرین از روز اول حضور فعالی برای راه اندازی دانشگاه در صفاشهر داشته اند که جای تقدیر و تشکر از همه این عزیزان داریم.

وی با اشاره به کاهش جمعیت دانشجو اظهار داشت: انتظار می رود کیفیت خدمات به نحو چشمگیری توسعه یافته و سرعت افزایش کار در راستای افزایش رضایتمندی دانشجو بالاتر رود.

تلاش همگانی برای جذب حداکثری دانشجو از دیگر مواردی بود که معاون دانشگاه پیام نور فارس برآن تاکید کرد.



مظلومیان،نظام آموزشی دانشگاه پیام نور را برگرفته از یکی از نظام های برتر آموزشی دنیا با عنوان آموزش از راه دور ذکر کرد و اظهار داشت: میلیون ها نفر در این نوع نظام آموزشی به عنوان یک نظام استاندارد و متفاوت، در استرالیا وانگلیس و… مشغول تحصیل هستند.

وی افزود: نظام آموزشی دانشگاه پیام نور در دنیا جزو نظام های برتر آموزشی دنیا هست چرا که خروجی کار ما در مقایسه با نظام های سنتی از نظر توانمندی و پیشرفت تحصیلی نه تنها پایین تر نیست بلکه بالاتر هم هست.



مظلومیان تصریح کرد: بایستی شناخت خود را از نظام آموزش از راه دور بالا ببریم تا بتوانیم ویژگی ها و ظرفیت های دانشگاه را به شکل مطلوب تر معرفی کنیم.

معاون دانشگاه پیام نور در ادامه سخنان خود اظهار داشت: برای حفظ و توسعه دانشگاه ، هیچ چاره ای جز رفتن به سمت درآمدهای غیرشهریه ای نداریم.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری دوره های آموزش آزاد خاطرنشان کرد: زمینه برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت برای همه ارگان ها از سوی دانشگاه پیام نور فراهم است.

دکتر مظلومیان از تلاشهای دکتر صدقی رئیس پیشین دانشگاه قدردانی کرد و با اشاره به سابقه های مدیریتی دکتر حاجیان،اظهار امیدواری کرد با تلاش و همکاری و همدلی همه کارکنان ،شاهد موفقیت هرچه بیشتر دانشگاه پیام نور صفاشهر باشیم

 

 

 

 

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم بهمن 99 کلیک کنید

 

 

دانلود رایگان نمونه سوال با جواب پیام نور

 

 

برای ارسال نظر از فرم زیر استفاده کنید

پی ان یو نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی کند
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید
نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
در صورتی که سوالی دارید باید از قسمت " پرسش و پاسخ " سایت استفاده کنید

قوانین ارسال نظر پرسش و پاسخ

 

 

 

 


نمونه سوالات پیام نور
سامانه پرسش و پاسخ اخبار پیام نور

 

این سایت هیچگونه وابستگی به دانشگاه پیام نور و مدیریت آن ندارد
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به PnuNews.com می باشد و استفاده از مطالب با ذکر نام منبع بلامانع است .
طراحی سایت : پی ان یو نیوز
ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است