لیست رشته های بدون کنکور پذیرش بهمن 99 - پی ان یو نیوز - PnuNews - اخبار پیام نور
2 دی 1399
ثبت نام کارشناسی بدون کنکور دانشگاه پیام نور

لیست رشته های بدون کنکور پذیرش بهمن 99

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی برای پذیرش بهمن 99 در سایت سازمان سنجش آغاز شد

 

 

به گزارش سایت پی ان یو نیوز PnuNews.com سازمان سنجش آموزش کشور لیست رشته های بدون کنکور پذیرشن کارشناسی دانشگاه پیام نور و سایر دانشگاه ها برای بهمن 99 را منتشر کرد

این ثبت نام برای ظرفیتهای خالی مانده رشته محل هایی که در مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی سراسری سال 1399 تکمیل نگردیده می باشد.

مهلت ثبت نام از یکشنبه 30 آذر آغاز و تا 3 دی 99 ادامه خواهد داشت.

 

مهلت ثبت نام
ثبت‌نام و انتخاب رشته رشته‌های تحصیلی پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) منحصراً به صورت اینترنتی تا سوم دیماه 99 می باشد


هزینه ثبت نام
هزینه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور پذیرش بهمن ماه سال 99 باید به صورت خرید کارت اعتباری به مبلغ 37 هزار و ششصد تومان پرداخت شود

برای خرید کارت اعتباری بدون کنکور سال 99 پذیرش بهمن کلیک کنید

 

چه کسانی می توانند ثبت نام کنند
علاقه مندان به حضور در دانشگاه پیام نور می بایست دارای یکی از مدارک زیر باشند
۱-داشتن دیپلم ۴ ساله
۲-داشتن پیش دانشگاهی
۳- داشتن مدرک کاردانی (فوق دیپلم)
4- داشتن دیپلم نظام آموزشی جدید 3-3-6

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی بهمن 99 کلیک کنید

خرید کارت اعتباری بدون کنکور کارشناسی بهمن 99 کلیک کنید

برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی بهمن 99 کلیک کنید

برای ویرایش ثبت نام بدون کنکور کارشناسی بهمن 99 کلیک کنید

 

 

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ و نحوه ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی سراسری (بهمن ماه) سال 1399 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی

بدین وسیله به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی سراسری بهمن ماه سال 1399 در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی می‌رساند، ثبت‌نام و انتخاب رشته برای گزینش در رشته‌های تحصیلی که پذیرش در آنها صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) انجام می شود به صورت اینترنتی از روز یکشنبه 99/09/30 آغاز و تا روز چهارشنبه 99/10/03 ادامه خواهد داشت. 

دفترچه راهنمای ثبت‌نام و جداول کدرشته محل های مربوط به پذیرش دوره مذکور از تاریخ 99/09/30 بر روی درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار خواهد گرفت. لذا متقاضیان می‌توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای مربوط برای پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی سراسری بهمن ماه سال 99 در روزهای فوق به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر 100 کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام نمایند.

تکالیف‌، مدارک لازم و مراحل ثبت‌نام اینترنتی

متقاضی‌ شرکت‌ در پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) باید هر یک از اقدام های زیر را به‌ موقع‌ و در مهلت‌ مقرر انجام‌ دهد:

1- مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور.

2- دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام و جداول کدرشته محل ها از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان و مطالعه آن.

3- تهیه فایل عکس اسکن شده متقاضی بر اساس توضیحات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام.

4- ثبت‌نام و انتخاب رشته از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان در زمان مقرر (99/09/30 لغایت 99/10/03).

یادآوری های مهم:

1- اخذ دیپلم نظام آموزشی جدید 3-3-6 حداکثر تا تاریخ 99/06/31، دارا بودن مدرک پیش‌دانشگاهی و یا اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی حداکثر تا تاریخ 99/06/31 و یا دارا بودن دیپلم نظام قدیم و یا مدرک کاردانی (فوق دیپلم) دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و کاردانی پیوسته آموزشکده‌های فنی و حرفه ای برای همه متقاضیان الزامی است.

2- دارندگان دیپلم فنی و حرفه‌ای و کاردانش نظام سالی واحدی و یا ترمی واحدی هنرستان که فاقد مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی می‌باشند حق ثبت نام و شرکت در این مرحله را ندارند و در صورت ثبت‌نام و انتخاب رشته بعنوان متخلف شناخته شده و برابر ضوابط با آنان برخورد خواهد شد.

3- نظر به اینکه گزینش دانشجو در این مرحله بر اساس سوابق تحصیل (معدل کتبی دیپلم) صورت خواهد گرفت؛ لذا همه متقاضیان (دیپلمه های نظام آموزشی 3-3-6 ، نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی، نظام قدیم چهارساله دبیرستان و همچنین دیپلمه های فنی و حرفه ای و کاردانش نظام قدیم هنرستان که دارای مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی می باشند) بایستی معدل کل و یا معدل کتبی خود را بصورت صحیح در تقاضانامه ثبت نام اینترنتی درج نمایند.  متقاضیان توجه داشته باشند در صورت مغایرت معدل کل و یا معدل کتبی واقعی با معدل کل و یا معدل کتبی اعلام شده در تقاضانامه ثبت نامی، از ثبت‌نام پذیرفته شدگان ممانعت بعمل آمده و قبولی آنها لغو می گردد. 

تبصره: متقاضیان دیپلم فنی و حرفه ای و یا کاردانش نظام آموزشی جدید 3-3-6 و دیپلمه های فنی و حرفه ای و کاردانش نظام قدیم هنرستان که دارای مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی می باشند و فاقد معدل کتبی دیپلم هستند، بایستی معدل کل دیپلم متوسطه خود را عیناً در بند 16 تقاضانامه اینترنتی ثبت نام درج نمایند.

4- هرگونه‌ تغییری‌ از طریق‌ درگاه اطلاع رسانی این سازمان ‌اعلام ‌خواهد شد.

نحوه ارسال درخواست و یا ارتباط غیرحضوری با سازمان سنجش آموزش کشور

باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال می‌توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. متقاضیان می‌توانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند. 

ضمناً متقاضیان درصورت لزوم می توانند سوال یا سوالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور و یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن 021-42163 نیز در میان بگذارند.

 

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم بهمن 99 کلیک کنید

 

 

دانلود رایگان نمونه سوال با جواب پیام نور

 

 

  1. سپهر پاسخ

    سلام خواستیم به مسعولین دانشگاه پیام نور بگوییم که بهتره رشته ی گردشگری در مقطع کارشناسی در تمام دانشگاه های پیام نور حدف شود به دلیل کم کار بودن و مورد توجه نبودن رشته کارشناسی گردشگری و فقط برای مقطع کارشناسی ارشد رشته گردشگری را ایجاد کنید تا افراد علاقمند به این رشته فقط در مقطع کارشناسی ارشد رشته ی گردشگری را بباموزند و به علم آموزی ادامه دهند با تشکر از شما

  2. سولماز پاسخ

    سلام خواهش میکنیم زمان ثبت نام. کارشناسی بدون ازمون رو دوباره تمدید کنین…

    • PnuNews.com پاسخ

      سلام
      دوست عزیز از منو درخواست الکترونیک سایت سازمان سنجش درخواست ثبت نام بدهید

برای ارسال نظر از فرم زیر استفاده کنید

پی ان یو نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی کند
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید
نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
در صورتی که سوالی دارید باید از قسمت " پرسش و پاسخ " سایت استفاده کنید

قوانین ارسال نظر پرسش و پاسخ

 

 

 

 


نمونه سوالات پیام نور
سامانه پرسش و پاسخ اخبار پیام نور

 

این سایت هیچگونه وابستگی به دانشگاه پیام نور و مدیریت آن ندارد
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به PnuNews.com می باشد و استفاده از مطالب با ذکر نام منبع بلامانع است .
طراحی سایت : پی ان یو نیوز
ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است