جزئیات طرح تجمیع تهران جنوب - پی ان یو نیوز - PnuNews - اخبار پیام نور
14 مرداد 1394
احمد شمس

جزئیات طرح تجمیع تهران جنوب

رئیس واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد گفت: تجمیع ۲۷ ساختمان پراکنده واحد تهران جنوب در پردیسی به مساحت ۱۷ هکتار و با هزینه ای بالغ بر هزار میلیارد تومان تا ۴ سال آینده به پایان می رسد.

 

 

به گزارش اخبار پیام نور PnuNews.com احمد شمس در گفتگو با مهر درخصوص آخرین اقدامات صورت گرفته در طرح تجمیع ساختمان واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد گفت: تجمیع فضای آموزشی واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد به دلیل اینکه ۲۷ ساختمان پراکنده در سطح شهر دارد، آغاز شده تا واحد تهران جنوب در پردیسی مستقل تشکیل شود.

وی افزود: در همین راستا زمینی به مساحت ۱۴ هزار هکتار و به مبلغ حدود ۳۰۰ میلیارد تومان از اداره کل راه و شهرسازی استان تهران خریداری شد و با توجه به ۳ هکتار زمینی که دانشگاه از قبل داشت، مجموعا مساحتی بالغ بر ۱۷ هکتار برای طرح تجمیع این واحد در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه تمام ۱۳ دانشکده واحد تهران جنوب در یک پردیس واحد جمع آوری می شوند، گفت: در حال حاضر جانمایی برای دانشکده ها و ساختمان های اداری انجام شده و مهندس مشاور نیز برای پروژه انتخاب کردیم. به زودی وارد فاز اجرا می شویم.
 

رئیس واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد ادامه داد: حدود ۷۰۰ میلیارد تومان هزینه ساخت این پردیس است که بخشی از این مبلغ از فروش ساختمان های پراکنده واحد و بخشی نیز از اعتبارات دانشگاه تامین می شود، تا ۴ سال آینده بخش عمده ای از تجمیع واحد تهران جنوب به پایان می رسد.


شمس در خصوص تجمیع ساختار سازمانی واحد تهران جنوب گفت: با توجه به اجرای طرح تجمیع از سوی دانشگاه آزاد، پست های سازمانی کاهش و بخشی از نیروی انسانی نیز کم شده است. همچنین برخی از پست ها نیز با هدف چابک سازی تنزل یافته است.


وی گفت: پس از تائید معاون از سوی شورای استان و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد، معاونت دانشجویی و فرهنگی اذغام  می شوند و معاونت برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان که رویکرد درآمد زایی در واحدها دارد به مجموعه اضافه شده است تا بتوانیم میزان وابستگی به شهریه را کاهش دهیم

 

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم بهمن 99 کلیک کنید

 

 

دانلود رایگان نمونه سوال با جواب پیام نور

 

 

برای ارسال نظر از فرم زیر استفاده کنید

پی ان یو نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی کند
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید
نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
در صورتی که سوالی دارید باید از قسمت " پرسش و پاسخ " سایت استفاده کنید

قوانین ارسال نظر پرسش و پاسخ

 

 

 

 


نمونه سوالات پیام نور
سامانه پرسش و پاسخ اخبار پیام نور

 

این سایت هیچگونه وابستگی به دانشگاه پیام نور و مدیریت آن ندارد
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به PnuNews.com می باشد و استفاده از مطالب با ذکر نام منبع بلامانع است .
طراحی سایت : پی ان یو نیوز
ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است