ثبت نام آزمون استخدام آموزش و پرورش+لینک ثبت نام و دفترچه - پی ان یو نیوز - PnuNews - اخبار پیام نور
15 مرداد 1394
استخدام آموزش و پرورش

ثبت نام آزمون استخدام آموزش و پرورش+لینک ثبت نام و دفترچه

ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش آغاز شد

 

 

به گزارش اخبار پیام نور PnuNews.com ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش از امروز 15 مرداد آغاز شد
داوطلبان واجد شرایط لازم است پس از مطالعه اطلاعیه اولیه از امروز 15 مرداد تا 21 مرداد 94 می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند
قبل از انجام هر کاری بهتر است اول دفترچه ثبت نام را مطالعه کنید و از جزییات آزمون و سهمیه ها ظرفیت پذیرش در هر شهر مطلع شوید
برای دانلود دفترچه ثبت نام و جزییات آزمون استخدامی آموزش و پرورش کلیک کنید
اگر تصمیم شما برای ثبت نام قطعی شد اولین کار خرید کارت اعتباری است
برای خرید کارت اعتباری آزمون استخدامی آموزش و پرورش کلیک کنید

بعد از خرید کارت اعتباری به آدرس زیر رشته و نسبت به ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش اقدام کنید
برای ثبت نام آزمون استخدام آموزش و پرورش کلیک کنید

نکته مهم : هنگام ثبت نام تنها مدرکی که از شما خواسته می شود عکس است ! و نیازی به مدرک یا گواهی فارغ التحصیلی نیست ! شما فقط باید حداکثر تا 21 مرداد فارغ التحصیل شده باشید اگر هنوز مدرک شما صادر نشده است مشکلی برای ثبت نام ندارید فقط باید فارغ التحصیل شده باشید 
 

شرایط عمومی استخدام :

– داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران
– اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی
– التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
– دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (ویژه آقایان)
– عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
– نداشتن سابقه محکومیت جزائی موثر
– حداکثر سن داوطلبان دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم ۲۵، لیسانس ۳۰، فوق لیسانس و بالاتر ۳۵ سال.
– داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانائی برای انجام کاری که استخدام می شوند. برابر ضوابط آموزش و پرورش که در مرحله مصاحبه مورد سنجش قرار می گیرد.
– داوطلبان استخدام نباید از مستخدمین رسمی، ثابت و پیمانی دستگاههای اجرایی و یا بازخرید خدمت آنها باشند.
– نداشتن ممنوعیت از خدمات دولتی به موجب آراء مراجع قضائی و یا ذیصلاح.
تذکر: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و محاسبه سن داوطلبان، آخرین روز مهلت ثبت نام می باشد.


موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:

الف) جانبازان، آزادگان – فرزندان و همسر شهدا – فرزندان و همسر جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر- فرزندان و همسر آزادگان که حداقل یکسال سابقه اسارت دارند و رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه، از شرط حداکثر سن معاف می باشند.

ب) افراد خانواده معظم شهدا (شامل : پدر، مادر، خواهر و برادر) تا میزان ۵ سال.

ج) رزمندگان کمتر از شش ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه، به میزان مدت حضور در جبهه.

د) داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در دستگاههای اجرایی از تاریخ ۱۳۵۷/۱۱/۲۲ به خدمت اشتغال و حقوق از اعتبارات دولتی دریافت داشته اند ، به میزان مدت خدمت غیررسمی آنها.

هـ ) سوابق خدمت مربیان پیش دبستانی و نیروهای خرید خدمات آموزشی که به صورت تمام وقت اشتغال داشته اند. لازم به ذکر است محاسبه سنوات خدمت در صورت پذیرفته شدن در آزمون، تابع قوانین و مقررات مربوط خواهد بود.

 

شرایط اختصاصی:

– دارا بودن مدرک و رشته تحصیلی مربوط براساس جدول فهرست مشاغل.
– برخورداری و حسن شهرت و عامل بودن به اخلاق و شئونات معلمی براساس طرح طبقه بندی معلمان.
– الزام به رعایت کلیه شرایط اختصاصی جداول رشته های تحصیلی مجاز.

 

مراحل ثبت نام :

– تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی در زمان ثبت‌نام (از روز پنجشنبه مورخ ۹۴/۵/۱۵ لغایت روز چهارشنبه ۹۴/۵/۲۱).
– فایل عکس اسکن شده.
– داوطلب باید یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق برنامه ثبت نام اینترنتی آماده نماید:
– عکس ۴×۳ که در سال جاری گرفته شده باشد. (عکس تمام رخ )
– عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG باشد.
– اندازه عکس اسکن شده باید حداقل ۳۰۰×۲۰۰ پیکسل و حداکثر ۴۰۰×۳۰۰ باشد.
– تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
– حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلو بایت بیشتر باشد.
– حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
– حتی الامکان، عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
تبصره ۱: اسکن عکس از روی کارتهای شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و…) قابل قبول نمی باشد. ضروری است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق اقدام به اسکن نمایند.
تبصره ۲ : عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.
تبصره ۳ : در صورت ارسال عکس غیر معتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب میگردد.


۳-پرداخت وجه ثبت نام :

– متقاضیان واجد شرایط باید از روز پنجشنبه مورخ ۹۴/۵/۱۵ لغایت روز چهارشنبه ۹۴/۵/۲۱ به سایت سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و پس از پرداخت وجه ثبت‌نامی به صورت الکترونیکی و یا از طریق کارت‌های بانکی متصل به شبکه ی شتاب، نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند.
– لازم به توضیح است مدت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نمی گردد و متقاضیان باید درمهلت تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.
– متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت نام کد رهگیری خود را یادداشت و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.
– به ثبت نامهای ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.
– هزینه انجام مراحل مصاحبه تخصصی بر عهده معرفی شدگان برای مرحله مصاحبه خواهد بود.


۴مدارک ثبت نام

– داوطلب در زمان ثبت نام باید دارای مدارک ذیل باشد:
(منظور از دارا بودن این نیست که در سیستم ثبت نام ارایه بدهید فقط باید دارا باشید)
– آخرین مدرک تحصیلی مندرج در آگهی.
– کارت ملی.
– شناسنامه .
– کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم (ویژه برادران).
– مدارک دال بر ایثارگری (برای داوطلبان ایثارگر).
– مدارک دال بر معلولیت برای داوطلبان معلول (ارائه گواهی معلولیت ازسازمان بهزیستی).
– مدارک دال بر بومی بودن (حسب مورد براساس هریک از مواردی که در اطلاعیه ثبت‌نامی در تاریخ ۱۵/۵/۹۴ درج خواهد شد) بخش امتیازات و سهمیه‌های قانونی.
تذکر مهم : با توجه به اینکه اصل مدارک متقاضیان پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون عمومی و تخصصی و قبل از انجام مصاحبه از معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت بررسی خواهد شد؛ لذا در صورتی که مدارک داوطلبان مغایر با شرایط مندرج در این آگهی و همچنین اطلاعات مندرج در فرم ثبت نام باشد، هیچگونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از آزمون (آزمون کتبی، مصاحبه و…)، اعلام نتایج اولیه و حتی در صورت پذیرش نهایی، داوطلب حذف خواهد شد و حق هیچگونه اعتراضی ندارد.

 


گروهها و رشته‌های شغلی:

رشته‌های شغلی در این آزمون به سه گروه تقسیم می‌شوند که داوطلبان با توجه به رشته‌ و مقطع تحصیلی خود می‌توانند متقاضی یکی از این رشته‌های شغلی شوند:
گروه اول: بخش استادکار که مربوط به هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش می‌باشد و دارندگان مدرک کاردانی می‌توانند با توجه به رشته تحصیلی خود متقاضی این رشته‌های شغلی شوند.
گروه دوم: بخش هنرآموز که مربوط به هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش می‌باشد و دارندگان مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد می‌توانند با توجه به رشته تحصیلی خود متقاضی این رشته‌های شغلی شوند.
گروه سوم: بخش عمومی که مربوط به مدارس ابتدایی و متوسطه نظری می‌باشد و دارندگان مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد می‌توانند با توجه به رشته تحصیلی خود متقاضی این رشته‌های شغلی شوند.

 

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:

آزمون در روز جمعه مورخ ۹۴/۶/۲۷ باتوجه به آمار شرکت کنندگان، حسب مورد در مراکز استانها برگزار خواهد شد و ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان، براساس شهرستان محل اقامت فعلی می باشد که داوطلب آن را در تقاضانامه ثبت‌نامی درج خواهد نمود. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون، بر روی کارت شرکت در آزمون، درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

کارت شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه مورخ ۹۴/۶/۲۴ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون، به منزله تائید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نمی‌باشد.

به هریک از داوطلبان یک دفترچه سوالات عمومی و یک دفترچه سوالات اختصاصی داده خواهد شد.

 

مواد آزمون عبارتند از:

الف – مواد آزمون عمومی به شرح زیر تعیین می شود:

– فناوری اطلاعات (مهارتهای هفت گانه ICDL)
– ریاضی و آمار مقدماتی
– زبان و ادبیات فارسی
– معارف اسلامی
– زبان انگلیسی عمومی
– اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی
– هوش و توانمندی های ذهنی
– آزمون به صورت چهار گزینه ای و با احتساب یک سوم نمره منفی طراحی خواهد شد.
– اقلیت های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت نمره مکتسبه این داوطلبان، براساس مجموع تراز شده سایر سوالات محاسبه خواهد شد.

ب: مواد آزمون تخصصی:

مواد آزمون تخصصی مطابق جدول مواد آزمون تخصصی استخدامی خواهد بود. (اطلاعات مربوط به مواد آزمون تخصصی در اطلاعیه اصلی همزمان با شروع ثبت‌نام در تاریخ ۱۵/۵/۹۴ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

 

امتیازات و سهمیه های قانونی:

جذب نیرو بر اساس بوم گزینی صورت خواهد پذیرفت (دامنه پذیرش بر اساس جداول مربوط که در اطلاعیه مورخ ۹۴/۵/۱۵ درج می‌گردد، خواهد بود). جزئیات مربوط به امتیازات و سهمیه‌های قانونی در اطلاعیه مورخ ۹۴/۵/۱۵ اعلام می‌گردد.

 

تذکرات مهم :

– از کلیه پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی، تعهد مبنی بر ۱۰ سال خدمت، در محل جغرافیایی مورد تقاضا اخذ می‌گردد.
– به مدارک تحصیلی بالاتر و پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مذکور در آگهی و همچنین مدارک معادل به استثنای دارندگان مدارک تحصیلی معادل صادره از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و یا معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور وقت که درآزمون جامع دارندگان مدرک معادل سازمان سنجش آموزش کشور شرکت نموده و حدنصاب لازم را کسب کرده‌اند و گواهی مبنی برامکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر با ارزش علمی دارند ترتیب اثر داده نخواهد شد.
– مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی درصورت پذیرفته شدن درآزمون، حداکثر ۲ ماه پس از اعلام نتیجه، بایستی به تائید سازمان مرکزی دانشگاه مذکور برسد.
– مدرک تحصیلی که داوطلب، براساس آن استخدام گردیده است آخرین مدرک وی تلقی و مدرک تحصیلی بالاتر اخذ شده قبل از تاریخ آگهی استخدام، پس از جذب به هیچ عنوان قابل پذیرش نمی باشد.
– داوطلبان باید در زمان ثبت‌نام صرفاً مدارک مربوط به مقطع و رشته تحصیلی مندرج در آگهی استخدام را ارائه نمایند. به مدارک و مقاطع تحصیلی بالاتر اخذ شده قبل از آگهی استخدامی پس از جذب به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
– عدم حضور داوطلب در هر یک از مراحل آزمون (کتبی، مصاحبه،گزینش و…) انصراف محسوب و هیچگونه حق استخدامی، برای داوطلب ایجاد نخواهد نمود.
– مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان مصاحبه و گزینش برعهده داوطلب خواهد بود و چنانچه در هر مرحله از مراحل آزمون، مسابقه و جذب، محرز شود، داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می گردد.
– انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون و مصاحبه پس از طی مراحل گزینش، معاینات پزشکی و …. صورت می پذیرد و اسامی پذیرفته شدگان پس از تائید مراجع ذیصلاح از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
– کلیه پذیرفته شدگان ملزم به گذراندن دوره یکساله مهارت‌های تعلیم و تربیت در دانشگاه فرهنگیان، بدون دریافت حقوق و مزایا می باشند و صدور حکم استخدامی منوط به کسب موفقیت در دوره مذکور می باشد. ضمناً تأمین بخشی از هزینه دوره مذکور با اعلام قبلی دانشگاه فرهنگیان به عهده پذیرفته شدگان خواهد بود.

لازم به تاکید است کلیه اطلاعات مربوط به شرایط و ضوابط پذیرش، عناوین و کدهای رشته‌های شغلی، رشته‌های تحصیلی و مقاطع مورد پذیرش در رشته‌ها، شهرهای پذیرنده و دامنه پذیرش در این شهرها و مواد آزمون تخصصی در اطلاعیه اصلی و تکمیلی همزمان با شروع ثبت‌نام در تاریخ ۹۴/۵/۱۵ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

 

 

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم بهمن 99 کلیک کنید

 

 

دانلود رایگان نمونه سوال با جواب پیام نور

 

 

  1. m پاسخ

    بعد یه سال حرف از ازمون این شد…واقعا از اولم نباید دل خوش کنه کسی…
    بعد اسمشو میذارن ازمون استخدامی سال 94…شاهکارسال 94
    معلوم نی اصلا ازمون بعد ما زنده باشیم یا نه؟؟؟
    48هزارتومن پول فقط مهمه ن استخدام یه نفر

  2. مژده پاسخ

    واااااااا
    این چه آزمونیه
    رشته های مدیریت و چرا نداده
    اه

    • mim ashena پاسخ

      برو خوش به حالت که رشته مدیریت نداره لااقل خیالت راحته مگه بقیه رشته ها رو داره چی داره که تازه خودشون اعلام کردن 20% سهمیه شاهد بدون آزمون بدون شرایط سنی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. رضا پاسخ

    از همه خواهش میکنم ثبت نام نکنید بخدا این ریختن پولتون داخل….

  4. 1 پاسخ

    برای شرکت در این ازمون ، شرط معدل هم وجود داره ؟

    • mim ashena پاسخ

      برو آقا دلت خوشه شرط معدل کیلویی چند فقط هدف برگزاری آزمونه و تبلیغات و دیگر هیچ!!!!!!!!!!!!!

  5. m675s پاسخ

    بقول دوستمون فقط 48000 تومن مهمه. فرهنگیان عزیز تابستون خوش بگذره 48000 تومن ضرب در حداقل50000 نفر میشه دونیم میلیارد تومن. بنظر هر کسی این یک بازی بزرگ برای یک درامد زایی حقوق فرهنگیان بخور نمیر که باید از جیب ملت پرداخت شود. و در مقابل نفراتی که برمیدارن از هر شهر یک نفر در این بین جنس مونث قریب یک صدم جنس مذکره. تبعیض در جای جای این به اصطلاح استخدام دیده میشه از اون شرط سنی که گذاشتن که که کلا غبن دهه شصتی ها رو اشکارا رو کردن. 50000 هزارتومن پول کمی نیست حتی ارزش امتحان کردن شانس خود راهم بخود راه ندهید. یا علی

    • مممممم پاسخ

      برادر من شما نگران پول جیب ملت نباش
      ما خانواده های فرهنگی انقدر ابرو داریم که نخوایم از جیب حضرت عالی دزدی کنیم.
      خدا رو شکر بعد سی و خورده ای سال که ازا نقلاب گذشته اموزش و پرورش و کارمنداش جزو کم درامد ترین وزارت خونه بودن و از جیب کسی پول بر نداشتن جاهایی هم بوده که برای پرداخت های دیگه به عموم بودجه اموزش پرورش رو برداشته و با تاخیر مزایا معلم ها را پرداخت کردن.
      من نمی دونم این آزمون چه ربطی داره به حقوق یه معلم بد بخت داره که اگه تو هر وزارت خونه دیگه و یا شغل ازاد دیگه بود بیشتر از این درامد داشت تازه این در حالی هست که توی کشورهای هم سطح خودمون نمی گم اروپا , معلم ها جزو بهترین حقوق بگیر ها هستند و از جایگاه بالایی بین مردم کشورشون برخوردارن اما تو ایران متاسفانه اینجوری نیست.
      شمایی که الان ناراحتی , ملتی که همش به معلم های بنده خدا ناله میکنید چرا سه ماه تعطیل هستید حاضرید 5 تا فقط 5 تا بچه رو یک روز نگه دارید بهشون درس بدید تربیتشون بکنید و تعلیم هم بدیدی بدون خشونت مطمعن باشید هیچکس اعصاب این همه کار رو نداره اون سه ماه هم اگه نبود هیچ معلمی به 10 سال کار نمی رسید و بعد از چند سال روانه بیمارستان می شد.
      خودمونیم چقدر معلم هامون رو اذیت کردیم من بچه مثبت مدرسه بودم اما به اندازه خودم معلم هام رو اذیت کردم به وقتش
      لطفا موقع حرف زدن مزه مزه کنید چی میگید وبه کی خطاب می کنید.
      پول شما برای خود شما –
      توی این سی سال ما نداشتیم از این به بعد هم نیازی به مال و ثروت شما نداریم
      مدیریت کردن خرج و مخارج برای ما از بچگی و تولد توی این خانواده عادی شده

      • علی پاسخ

        شما حالا چرا به خودت گرفتی ….ایشون منظورشون چیزه دیگع ای بوده

  6. mpanahi پاسخ

    سلام از ثبت نام جا موندم ایا امروز سایت ثبت نام بازه اگه امروز نشد تا کی مهلت دارم

    • مریم پاسخ

      سلام نگران نباش تا 21 ام وقت داره اگر میخوای ثبت نام کنی من کارت اعتباری خریدم اما پشیمون شدم

    • گلناز پاسخ

      یعنی هیچ برگشتی بابت پولمون نیست؟

  7. نرگس پاسخ

    سلام به همه
    بنده بعنوان یک متقاضی نه بلکه ب عنوان یک علاقه مند به تدریس حرف خودمو میزنم….چون اصلا حتی مراحل ثبت نام رو انجام ندادم. چون واقعا کار عبثیه….فقط دلم میخواد بدونم دلیل این کار دولت چیه؟ دلیل این به وفور دانشجو گرفتن چیه که بعدش این بشه. ..؟…

  8. منیژه پاسخ

    اصلابرای چی این آزمونهای مسخره رومی ذارین ؟خودتونومسخره کردین یامی خواین مردم رو ؟
    یه موردتهران گذاشتین اونم فقط مردهارومی گیرن.بعدکه 45000روپرداخت کردم دیدم اصلاشامل من نمیشه…..واقعاتاسف آوره.

  9. المیرا پاسخ

    من کارت اعتباری خریدم ولی از ثبت نام پشیمون شدم . کسی اگه میخواد بگه

  10. مریم پاسخ

    سلام مسؤلین عزیز واقعا خسته نباشین،منی که دیوونه ی تدریس هستم،کارشناسی مترجمی،با این برنامه ریزی شما عزیزان من چکارکنم،استان ما حتی یه نفر مدرس خانم نیاز نداره،درضمن آقایون هم اصلا حوصله تدریس ندارن،آخه این چکاریه شما کردین قربونتون،آقایون دنبال شغل های پر درآمد هستن،تو رو خدا بگید من چکار کنم واسه استانای دیگه میشه ثبت نام کنم تا حداقل به خودم بگم یه کاری کردم… .

  11. نسیم پاسخ

    با سلام.همه جایی دنیا اگه نیرو لازمداشته بان تمام امکاناتو میده بطرف خونه حقوق خوب که طرف موندگار بشه شرایطشخوب باشه تا با خیال راحت به کارش دل ببنده از جون مایه بزاره.حالا اوزش پرورش بعد از کلی دول دادن آزمون با کلی شرایط سنی بومی رشته…….48000 بدی یکساله کار مجانی بعدا شاید استخدام موقت بشی با حقوقه بخور نمیری در صورتی که معلمینی که در تربیت معلم درس خوندن 6ماه پیش قرار بوده تکلیف استخدامیشون مشخص بشه من به چه امیدی ثبت نام کنم

  12. ماریا پاسخ

    با سلام ،واقعا ما چکار کنیم سه سال مدرک گرفتیم و بیکار موندیم حالا بعداز قرنی یک آزمون استخدامی گذاشتن که اصلا به درد ما نمی خورد و از شهر ما که بروجرد است نیرو نمیخواند واقعا همچنین استخدامی نگذارید سنگین تر هستید با چه هزینه ای هم ./.

  13. م.م پاسخ

    48000 تومان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
    بعضیا حتی نمیتونن ثبتنام کنن با این هزینه ای که گذاشتین
    واقعا کی رو مسخره کردین؟
    من برای استخدامی نهاد ریاست جمهوری بخاطدهزینه اش نتونستم ثبتنام کنم اینکه دیگه….
    واقعا کسی نیس رسیدگی کنه؟؟؟؟میدونن خواستار زیاده …
    خدایا به خودت میسبارم تمام کسانیکه باعث بدنام شدن ایران و اسلام می شن…

  14. r,f پاسخ

    واقعا مسخره س،هراستان یک یا دونفر…
    اونم استان های بزرگ،مطمئن باشید این افراد ازقبل معلوم شده هستن،این آزمون فقط جنبه سربندی مردم وبستن دهنشون ازبابت برگزاری آزمون رو داره…
    مگرنه بخاطر یک یا دونفر تو یک شهربزرگ همچین آزمونی برگزار نمیشه،شاید تو شهرای کوچیک آزمون صحت داشته باشه اما مطمئنا تو شهرای بزرگ افرادی که قراره استخدام بشن ازقبل تعیین شده هستن…!
    واقعا متأسفم…

  15. روحی پاسخ

    مژده جان
    الهی من فدات شم…
    منم مدیریتم مث تو…
    ولی ظاهرا ما مدیریتیا آدم نیستیم…
    البته ما هستیما ولی اینا آدم نمی خوان…
    بیخیال زیاد به خودت سخ نگیر…
    ایشالا اگه تا استخدامیای بعدی موهامون سفید نشد… شرکت می کنیم…
    البت اگه اون موقع هم مارو بخوان…

  16. پریسا.د پاسخ

    با این همه بالارفتن تعداد بازنشتگان بعداز5 سال که از آزمون استخدامیه قبلی گذشته هر شهری به یک نفر نیرو نیاز داره وجالب اینه که تهران با این وسعتش یک نفر میخواد رشت هم یک نفر وآبادان هم یک نفر
    متأسفانه به نظرم هیچ کدوم از این 5000 نفری که اعلام کردن جذب میکنن جز افرادی که آزمون میدن نیستن وهمه افرادی که قراره به اصطلاح جذب بشن از همین امروز فردا بدون آزمون میرن وارد آموزش پرورش میشن وحقوق 30 سال خدمتشون از پوله جوونایه بدبختی که این آزمون رو ثبت نام کردن درمیاد…

  17. علی پاسخ

    ……با این استخدامی الان خیلی خوشحالید اره؟حتما خیلی از بیکارا میرن سر کار اره؟؟؟درسته از هر 3000نفر یک نفر اونم با بدبختی
    واقعا خسته نباشید.

  18. علی پاسخ

    48هزارتومن پول میگیرید برایه چی؟؟؟نکنه پوله اون چن تا برگه سوال انقدر بالا رفته ….شاید برا خیلیا این پولی نباشه اما برا ما بیکارا خیلیه …خدارو شکر میکنم که ثبت نام نکردم .همون برم دنبال کار ازاد خیلیم بهتر گور بابایه 6سال درس خوندن و مدرک ارشد

  19. رضوان رضازاده پاسخ

    سلام من کارت خریدم ولی از ثبت نام منصرف شدم.اگه کسی خواست بهم بگه

  20. آرزو پاسخ

    یعنی واقعا خسته نباشین با اون استخدامیتون برام سواله این مازندران نیروی زن نمیخواد اینا هیچ این همه معلمای سن بالا هنوز وقته بازنشستگیشون نشده دیگه شورشو در اوردین فقط از دانشگا بیرون میکنین کار با کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  21. زهرا ن پاسخ

    من پولو به حساب ریختم ، بعد از ثبت نام پشیمون شدم ، ثبت نام نکردم پس باید پولو به حسابم برگردانده بشه
    مسئولین رسیدگی کنن لطفا ، ما پولمونو لازم داریم

  22. مریم پاسخ

    من از این حرسم میاد که این کارشناسی مترجمی رو از دانشگاه پیام نور با چه سختی گرفتم،اینکه بعد اینهمه سختی نتونم کار پیدا کنم،میترسم آخرش دق کنم….با اینکه دختر هستم می تونم بزنم تو شغل آزاد اما میگم تا سنم کمه شاید ای فرجی شد و یه جایی استخدام شدم،هرچند که هیچ جا بند پ ندارم،فقط به خدا سپردم که بینم که کجا دستمو بند کنه….

    • kazhal پاسخ

      مریم جان اگر فکر میکنی در شغل آزاد موفق میشی درنگ نکن .

      چون این راهی که اکثر ما رفتیم و عمرمون هدر رفته !

  23. مریم پاسخ

    خانم زهرا ن،به قول قدیمیا آب ریخته رو نمیشه جمع کرد اما نترس آب روشناییه انشا… که خیره….

  24. مریم سادات پاسخ

    اون یه نفر مشخص شده از قبل دوستان هیج تلاشی نکنید

  25. مریم س پاسخ

    من پدرم سی سال تو اموزش و پرورش با سمت مدیری زحمت کشیده رشته خودمم علوم ابتدایی نامه جبهه داره پدرم .ازلحاظ سنی هم مشکلی نیست .اما شهرمون یک نفر مرد میخواد این بی انصافیه

  26. ندا پاسخ

    دوستان همش الکی ثبت نام نکنید منکه سنم نمیخوره ولی واقعا اون دنیا جواب این همه آدم رو چطور میخوان بدن؟ درسته از یک فرد بیکار 48000تومن بگیرن

  27. kurd پاسخ

    من4ساله معلم غیرانتفاعییم.ماهی 200هزارتومان.مسئول عزیز بالا دستی ها صدامومی شنوید؟؟؟؟ما در ازای پول کارنکردیم.توی کلاس 16نفره ای که داشتم 8نفرنمونه دولتی قبول شدند باتک تک بچه هامثل یک معلم خصوصی کارکردم وخستگی کشیدم….شاگردهای من هنوز نمیدونن که ماهارو جزء معلم ها حساب نمی کنن……مسئول به ظاهر عدالت خواه ما توی این مملکت چکاره اییم؟؟؟؟؟ همکار من 7ساله پایه ی اول کار می کنه توی همین غیرانتفاعی،سنش از 30سال گذشت….شاگرداش الان وارد متوسطه اول شدن …….همکارمن باهمون 200هزارتومان هرروز داره واسه بچه هاش صداکشی می کنه…….یکی به من بگه عدالت کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  28. معصومه پاسخ

    سلام جناب مدیر من کارت اعتباری رو خریدم اما هرچی اطلاعاتم رو وارد می کنم پیغام میده خطایی رخ داده است از ابتدا شروع کنید از صبح چند بار امتحان کردم ولی بازم ثبت نمیشه چکار کنم لطفا راهنمایی کنید ممنون

    • آموزش و پرورش پاسخ

      سلام نکن مسخره بازی هست
      استخدام استخدام این بود
      از عید شایعه پشت شایعه به خدا دیگه شورشو در آوردن
      هیچ کس ثبت نام نکنه

  29. ستاره پاسخ

    سلام یعنی چی اخه من 48 تومن پرداخت کردن تازه فهمیدم رشته فناوری اطلاعات نداره یعنی اخه پس پولم چی میشه؟؟

  30. فوق لیسانس ادبیات پاسخ

    سلام …پس رشته ی ادبیات وزبان فارسی چی میشه …برای زبان کشور خودتون هم ارزش قائل نیستید که از باز نشسته ها ومعلمین ورزش تقاضا میکنید فارسی دبیرستان تدریس کنن ..بعد آمار میدید یک نفر …کاری با آدم میکنید که دیگه واسه هیچیتون تره خورد نکنه …..

  31. آموزش و پرورش پاسخ

    سلام عزیزان الکی ثبت نام نکنید از هر شهر یه نفر برمیدارن اونم برداشتن و تموم شده پس بیخودی پولتون رو دور نریزن

  32. shadi پاسخ

    آخه چرا رشته ITنمیخوان
    سال 89 که این رشترو میگرفتن
    وای خدا پس چیکار کنیم
    واقعا متاسفم 16 سال از عمرمو هدر دادم……………

  33. آزادمنش پاسخ

    سلام من کارت اعنباری خریدم بعد متوجه شدم رشته من خانم نمی پذیرند چطوری میتونم پول رو پس بگیرم

  34. marjan پاسخ

    من سی و پنج سالمه.ارشدم، از بیکاری و نداری بیمار شدم..گلی به گوشه جمال دولت مردانمون…من دقیقا باید چیکار میکردم که نکردم؟

  35. a پاسخ

    واقعا ممنون بابت این همه شغل!
    یه پولی از مردم میگیرین بعدم پذیرش فقط یه نفر؟؟؟
    من فوق لیسانس زبانم اما دریغ از پذیرش!
    این همه استخدام استخدام این بود؟؟؟
    خدا خیرتون بده،استخدام نکنین سنگین ترید

  36. علی باقری پاسخ

    من کارت اعتباری خریدم ولی متاسفانه شرایطمو قبول نکرد کسی نمیخواد

  37. ناشناس پاسخ

    یعنی حتی سالی یک نفر هم تو کار بازنشسته نمیشه که حتی یه نفر خانم هم تو کرج نمیخوان یا این که با پارتی استخدام میشه.به خدا اگه تو ازمون جوجه کباب هم بدین پولش 50 تومن نمیشه.شورشو در اوردین

  38. ناشناس پاسخ

    مسخره کردین مارو.شاید فرزند شهید و جانباز اونقد تو تدریس وب نباشن که بدون ازمون استخدام.خانوما هم که کلا تو این ازمون سهم خاصی ندارن.در ضمن راجع به چی فکر کردین ما تازه فارغ التحصیل شدیم.چه خبره 50تومن.

  39. عادل پاسخ

    پس بعد این همه سال زحمت ،سختی کشیدن باید چکار کنیم
    حتی دولت هم به فکر دورو بریایی خودشه

  40. kazhal پاسخ

    سلام.
    کل ایران یک مهندس برق الکترونیک زن هم نمیخواد!

    تو رو خدا وقتی در استخدامی ها در رشته های فنی خانم نمیخواهید این رشته رو برای خانم ها از دفترچه انتخاب رشته دانشگاه ها نیز حذف کنید ……

    خدایا هیچ جوانی رو نا امید نکن.
    🙁

    • مرتضی پاسخ

      زن که هیچی مرد هم یکی دو نفر اونم انتخاب شده

  41. azad پاسخ

    تقصیر دولت نیست دهه شصتیا نسل سوخته اند نفراتشون انقدر بالاست که نه دانشگاه میشد رفت حالا هم فارق التحصیل شدن اینه وضعیت.

  42. KARIM.JANGJOO. پاسخ

    باسلام سایت برای ثبت نام بازنمیشه

  43. نازنین گل واخی پاسخ

    دوستان کسی میدونه محل برگزاری تهران کجاست؟

  44. نسرین صمدزاده پاسخ

    سلام من فوق لیسانس جغرافیا هستم وتاریخ تولدم 56 .میتونم این آزمون شرکت کنم.

  45. بازیگر پاسخ

    واقعا عالی

برای ارسال نظر از فرم زیر استفاده کنید

پی ان یو نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی کند
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید
نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
در صورتی که سوالی دارید باید از قسمت " پرسش و پاسخ " سایت استفاده کنید

قوانین ارسال نظر پرسش و پاسخ

 

 

 

 


نمونه سوالات پیام نور
سامانه پرسش و پاسخ اخبار پیام نور

 

این سایت هیچگونه وابستگی به دانشگاه پیام نور و مدیریت آن ندارد
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به PnuNews.com می باشد و استفاده از مطالب با ذکر نام منبع بلامانع است .
طراحی سایت : پی ان یو نیوز
ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است