تجمع اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور در مقابل مجلس - پی ان یو نیوز - PnuNews - اخبار پیام نور
29 شهریور 1394
مجلس شورای اسلامی

تجمع اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور در مقابل مجلس

جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور صبح امروز مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده و خواستار رسیدگی به وضعیت قراردادهای خود و رایزنی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی شدند.

 

به گزارش سایت پی ان یو نیوز PnuNews.com به نقل از خبرگزاری مهر صبح امروز جمعی از اساتید دانشگاه پیام نور (قراردادی، پیمانی مشروط، دستیارها) از ۳۲ استان کشور مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده و خواستار رسیدگی به وضعیت قراردادهای خود و رایزنی با نمایندگان مجلس شدند.

یکی از اعضای هیات علمی «پیمانی مشروط» دانشگاه پیام نور در این باره به مهر گفت: حکم اعضای هیات علمی مذکور را تا ۳۰ بهمن ۹۴ تمدید کرده اند و بعد از آن وضعیت قراردادی  این افراد مشخص نیست.

وی افزود: دانشگاه پیام نور به برخی اعضای هیات علمی اعلام کرده بود که حکم آنها به پیمانی قطعی تبدیل خواهد شد که بعد از گذشت ۴ سال هنوز این تبدیل وضعیت انجام نشده است.

این عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور ادامه داد: برخی از اعضای هیات علمی به صورت پیمانی مشروط جذب شده اند که در هیچ نظام استخدامی در ایران چنین چیزی وجود ندارد.

وی ادامه داد: بنابراین اساتید مذکور صبح امروز مقابل مجلس تجمع کرده و خواستار رایزنی با نمایندگان هستند. یک نامه نیز تهیه شده که بعد از امضاء اساتید و نمایندگان به هیات رئیسه مجلس ارایه خواهد شد.

به گزارش مهر، چندی پیش تعدادی از اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور عنوان کردند: «دانشگاه پیام نور سه سال است که بیش از یک هزار نفر را به صورت پیمانی «مشروط» جذب کرده است که در هیچ نظام استخدامی در ایران چنین چیزی وجود ندارد. وزارت علوم نیز عنوان کرد که اصلا جذب پیمانی «مشروط» ندارد، این درحالی است که دانشگاه پیام نور برای جذب افراد به صورت پیمانی «مشروط»، یک سری دلایل ضد و نقیض ارایه می دهد.»

 

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم بهمن 99 کلیک کنید

 

 

دانلود رایگان نمونه سوال با جواب پیام نور

 

 

  1. عضوهیات علمی پاسخ

    با سلام وتشکر از همکاران محترم که درجهت احقاق حقوق حق خویش همت کردند.خدا خیرتان دهاد

    • کارمند پاسخ

      نیرو ی قراردادی هشت سال که هیچی 15 سال هم داریم !!!!!!!!!!!!! کی به حرف دل اونها گوش بده هیات علمی که بافوق لیسانس اومده اونم رشته ای که اصلا دانشگاه رشته مربوط رونداره باید هم مشروط بمونه چرا اینقدر تو دانشگاه هیات علمی مهمه نیرویی که هرروز سر کاره و اینقدر زحمت می کشه پس چی !!!!!!!!!!!!!!

      • ناشناس پاسخ

        ضمن تشکر از همکاران، نمیدونم مشکل کمبود چرا فقط شامل حال هیئت علمی ها میشه و کارمندان حتی قراردادی ها نه تنها از این مستثنی هستند بلکه با وجود کمبود بودجه هر روز یه پولی به حسابشان ریخته میشه به بهانه و اسم های مختلف مثل نصف حقوق و……….

      • عضو علمی پاسخ

        جنابعالی با کدام آزمون وارد شدید که توقع تبدیل وضعیت دارید
        بیشتر کارمندان دانشگاه پیام نور از اعضای خانواده مدیران و کارکنان قبلی می باشند
        که در دانشگاه های مثل آزاد و … الان فوق لیسانسه شده اند و پر مدعا

  2. سید پاسخ

    خانیکی, حسینی استعفا استعفا

  3. سید پاسخ

    مسیولی که نمی تواند مشکل را حل کند بهتر است برود خود را بازنشسته کند و اب خنک بخوردد

  4. حسین پاسخ

    باسلام.مدارا نمودن با این طیف مدعی که عمدتا با رابطه در دولت گذشته استخدام شده و متاسفانه تعداد زیادی نیز از نظر علمی ضعیف می باشند ظلم مضاعف به نظام آموزشی کشور می باشد.

  5. مسعود پاسخ

    با سلام هیات علمی در دانشگاه پیام نور خصوصا خراسان رضوی سه ماه در سال حضور دارند . و هیچ کس رسیدگی نمکنهچون از ریاست عالیه دانشگاه تا ریس واحد همگی هیات علمی هستند.

  6. پیمانی مشروط پاسخ

    با سلام و تشکر
    از مسولین عزیز می خواهیم این مشکل عریزان را حل کنند به هر حال این چند سال است جذب شده اند و برنامه ریزی کرده اند و به طور کلی مسولیت چندین هزار نفر از اعضای خانواده بر دوش انهاست. و زمینه پیمانی قطعی انها را فراهم کنند
    با تشکر

  7. علیرضا پاسخ

    باسلام
    ما نیروهای قراردادی چه دلی داریم که بالغ بر8 سال است استخدام قراردادی هستیم شش روز هفته هم حضور داریم ولی هنوز پیمانی مشروط هم نشده ایم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  8. دانشجو پاسخ

    این افراد همون هایی هستن که شهریه متغییر دانشجو های میمهان رو غیر قانونی دو برابر کردن؟نشون به اون نشون که؟ما هم مثل خودشون بعد از این زخمی که خوردیم؟ و بعد از مصاحبه رئیس دانشگاه پیام نور در شبکه خبر که فرمودن هر گونه گرفتن شهریه اضافی از دانشجویان غیر قانونی هست (کنار کشیدن خودش از ماجرا!!!)ما هم به نماینده های محترم مردمی شهر همدان مراجعه کردیم که!!!که این طور جواب گرفتیم؟؟؟؟می دونیم کارشون غیر قانونیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ولی کاری از دستمون بر نمیاد!!!مگه داریم مگه میشه(مجلس و قانون گذاری محاله )چون هیات علمی تصویبش کرده(عجب نمی دونستیم از مجلس تو این کشور قوای بالا تری هم به نام هیات علمی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟وااااو.

    • هیات علمی پاسخ

      با سلام / اشتباه نکنید افزایش یا کاهش شهریه زیر نظر معاون آموزشی و معاون اداری مالی و نیز ریاست دانشگاه (سازمان مرکزی پیام نور در تهران) صورت می گیره و کاری به هیات علمی نداره اونهم در استان ها مثلا همدان یا سایر جاها. تصمیم گیری در سازمان مرکزی تهرانه نه استانها و مراکز دیگه.

  9. ک.ک.م پاسخ

    با سلام هیات علمی در پیام نور یعنی سیزده بدر یعنی تفریح هر وقت دوست داشت بیاد یعنی اجحاف حق کارمند

  10. ugd پاسخ

    شما نمیدونید که همین اعضای علمی تو استان اصفهان هفته ای یک روز هم نمیان دانشگاه و تازه چه توقعاتی از ما دانشجوها دارند نه اینکه نمیان تازه میان ترم هم نمی گیرن و نمره هم نمی دن و کلی هم طلبکارن. بیایید از دانشجوهای استان اصفهان بپرسید که از دست اینها چی می کشن . حالا یکی پیدا شده که زورش بهشون رسیده دادشون رفته بالا . ما از این بی عدالتی ها به کجا پناه ببریم.

  11. مهناز پاسخ

    سلام
    منظورتون از این حرفای نامربوط که میزنین چیه؟ اینکه هئت علمی پیام نور نمیان، اینکه ضعیفن و به دولت قبل وابسته بودن واقعا متاسفم که برای قشر فرهیخته ای مثل هیئت علمی همچین حرفایی میزیند شما که از هیچی خب ندارید حرف نزنید بهتر ه

  12. ناشناس پاسخ

    فکر می کنی همون رئیس و معاون ها کی هستن همین اعضای علمی هستن و گرنه کارمندا را که آدم به حساب نمیارن

  13. کارمند پاسخ

    واقعا داره به هیئت علمی پیام نور ظلم میشه

  14. علی فرامزی از تهران پاسخ

    سلام. هنوز پیام نور نتوانسته است حق التدریس نیمسال دوم 93-94 را پرداخت کند.

    مشخص نیست این پولها در کجا صرف و نوش جان میشوند!؟

  15. آرام پاسخ

    اتفاقا ما از استادان مدعو نسبت به هیئت علمی رضایت بیشتری داریم.
    اساتید هیئت علمی اصلا خودشون در شان پیام نور نمی دونند، حداقل اگه باسواد بودند آدم دلش نمی سوخت!!!
    قربون خدا برم حال می گیرند حالشون گرفته می شود!!!

  16. عضو هیأت علمی پاسخ

    با سلام و تشکر از همکارانی که برای رفع این مشکل تلاش می کنند.
    باید خدمت کارکنان و دانشجویان و سایر افرادی که تصور می کنند ما اعضای هیات علمی خیلی راحت استخدام شدیم و حالا هم در بهترین شرایط داریم کار می کنیم ( به قول شما زنگ تفریح) عرض کنم، ما هم سالها درس خواندیم، مدرک گرفتیم، سالها به صورت حق التدریس درس دادیم، مصاحبه شدیم، پرونده هامون گم شدن بارها پیگیری کردیم، حالا هم که جذب شدیم به اندازه 3 تا کارمند و 2 تا استاد از ما کار می کشند و در مناطق دور افتاده و محروم خدمت می کنیم.
    با وجود این توضیحات امیدوارم متوجه باشید که درباره همه افراد به یک شکل فکر نکنید.
    همچنین امیدوارم همینطور که ما با جون و دل داریم به جامعه علمی خدمت می کنیم مسئولین محترم هم هرچه سریع تر این دغدغه ها رو رفع بفرمایند.

  17. عض علمی پاسخ

    سلام پیام نور حتی تکلیفش با خودش هم مشخص نیست از نماینده ها میخواهیم به داد 1000 نفر از اعضا مشروط و قراردادی و دستیار برسن که 4 یا 5 سال رو از دست دادن البته مطمئم دیوام عدالت اداری را هم برا این وقت ها گذاشتن.

  18. هيات علمي پاسخ

    با سلام
    اینجانب دانشیار دانشگاه دولتی هستم .مطالب این بحث را مطالعه کردم چند نکته را بر حسب وظیفه لازم دانستم ارسال کنم.
    1- دوستان عملکرد نامناسب انگشت شمار هیدت علمی پیام را به کلیه اعضای پیام نور کشور تعمیم ندهید.
    2- اگر در واحدی هئیت علمی کم کاری دارد نقص فقط از ان هئیت علمی و نقص از نظارت ریاست ان واحد دانشگاهی است.
    3- دوستان من در پام نور تدریس داشته ام متاسفانه در ساعات محدود حجم بالایی از مطالب با سرفصل مشخص باید تدریس شود که واقعا کار مشکلی است بویژه انکه از ان مطالب ازمون ساسری برگزار می شود در حالی که در دانشگاه دولتی هیات علمی در زمان بیشتر مطالبی را که تدریس می کند به اختیار خودش از همان مطالب امتحان می گیرد در مجموع من ترجیح دادم دیگر در پیام نور تدریس نداشته باشم چون کار دشواری است به همه اعضای هئیت علمی پیام نور خدا قوت می گویم.
    4- از طرف دیگر از مسئولین تقاضا دارم به وضعیت استخدامی این عزیزان رسیدگی شود چرا که این عزیزان تشکیل زندگی بر اساس یک پایه حقوقی و یک زیر بای مالی را تا کنون شکل داده اند و مسلما 1000 نفر تعداد زیادی را تحت پوشش دارند و شاید پدر و مادر خود را نیز سرپرستی میکنند بنابراین نادیده گرفتن شرایط این عزیزان تعدادی بالغ بر نفر5000 را شامل می شود مطمئنا هیچ وجدان بیداری راضی به این شرایط نخواهد بود .
    من الله توفیق

  19. ناشناس پاسخ

    بعضی از دوستان از انصاف بویی نبردن که این حرف ها رو میگن. من همسر یکی از این هیات علمی های اخراجی هستم . و به شما اطمینان میدم که هیچ خوشگذرونی در کار نیست و این افراد بیشتر از کارمند ها و حتی کارگرها کار میکنند با حقوقی کمتر از اون ها ولی مشکل این نیست. مشکل بی آبرویی بعد اخراج و گذشت سن استخدام و خانه نشینی و… هست. بعضی از این افراد حتی قبلا شاغل بودند که بعد از فراخوان به صورت قانونی و باز تاکید میکنم کاملا قانونی جذب شده و شغل قبلی خود را رها کرده و مثلا هیات علمی دانشگاه این مملکت شدن

برای ارسال نظر از فرم زیر استفاده کنید

پی ان یو نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی کند
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید
نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
در صورتی که سوالی دارید باید از قسمت " پرسش و پاسخ " سایت استفاده کنید

قوانین ارسال نظر پرسش و پاسخ

 

 

 

 


نمونه سوالات پیام نور
سامانه پرسش و پاسخ اخبار پیام نور

 

این سایت هیچگونه وابستگی به دانشگاه پیام نور و مدیریت آن ندارد
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به PnuNews.com می باشد و استفاده از مطالب با ذکر نام منبع بلامانع است .
طراحی سایت : پی ان یو نیوز
ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است