رییس دانشگاه پیام نور پارس آباد تغییر کرد - پی ان یو نیوز - PnuNews - اخبار پیام نور
29 مهر 1394
ولی شیرپور

رییس دانشگاه پیام نور پارس آباد تغییر کرد

ولی شیرپور به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور پارس آباد منصوب شد

 

به گزارش سایت پی ان یو نیوز PnuNews.com با حضور رییس دانشگاه پیام نور استان اردبیل، مسئولان دانشگاهی و اعضای هیئت علمی پیام نور، مسوول دفتر بسیج دانشجویی دانشگاههای پیام نور و آزاد پارس آباد مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید دانشگاه پیام نور پارس آباد ظهر امروز (چهارشنبه) در سالن مدیریت پیام نور این شهرستان برگزار شد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل در این مراسم با اشاره به طبیعی بودن تغییر مدیر در همه بخش های مدیریتی اظهار داشت: تغییر مدیر به معنای استفاده از فکر و توان فردی تازه نفس با تجربیاتی دیگر، برای مدیریت مجموعه می باشد و به هیچ وجه به معنای نارضایتی و ناتوانی مدیر قبلی نیست.

مهرداد محرم زاده دانشگاه را بستری مناسب برای رشد و بالندگی دانشجویان دانست و گفت: باید در دانشگاه محیطی آرام و در عین حال پر جنب و جوش ایجاد کنیم.

وی، رمز موفقیت دانشگاه را در برقراری صمیمیت، همدلی، همفکری، مشورت گرایی، صداقت و امانتداری عنوان کرد و افزود: حاشیه و تشنج دانشگاه را از آرمان و هدف اصلی خود دور می‌کند.

محرم زاده بر همکاری واحد پیام نور پارس آباد با دستگاه‌های اجرایی شهرستان از جمله امام جمعه، نماینده مجلس، فرماندار، تشکلها و انجمن های بسیج دانشجویی در مراسمات ملی و مذهبی تاکید کرد و افزود: دانشگاه باید با آگاهی از نیازها و خواسته های فکری و صنفی جامعه دانشگاهی، پاسخگوی نیاز جامعه باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل به لزوم پرهیز از تخریب، پرونده سازی و ایجاد رعب و وحشت در محیط دانشگاه اشاره کرد و گفت: دانشگاه باید تمام توانش را در راستای توسعه علمی و پژوهشی به کار گیرد و اسیر حاشیه ها نشود.

وی با بیان اینکه پست‌ها امانت در دست مدیران است، افزود: تلاش و زحمات دوران سه ساله دکتر فرهنگ رئیس پیشین واحد پیام نور پارس آباد را ارج نهاده و از خداوند منان توفیق روزافزون را برای او خواستاریم.

محرم زاده ادامه داد: با‌ شناختی که از شایستگی‌ها و لیاقت‌های دکتر فرهنگ داریم مطمئنا در سنگر دیگری توانایی خود را به عرصه ظهور رسانده و آماده خدمت رسانی به نظام آموزشی در دانشگاه پیام نور خواهد بود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل با ابراز خرسندی از امکانات این واحد دانشگاهی، تبدیل وضعیت دانشگاه پیام نور پارس آباد از واحد به مرکز دانشگاهی را ضروری است و قول مساعد داد که هر چه زود‌تر این مرکز به واحد مستقل تبدیل شود.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از خدمات «صفر فرهنگ» رئیس قبلی واحد پیام نور پارس آباد قدردانی و «ولی شیرپور» به عنوان سرپرست جدید پیام نور این شهرستان معرفی شد

 

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم بهمن 99 کلیک کنید

 

 

دانلود رایگان نمونه سوال با جواب پیام نور

 

 

  1. علی پاسخ

    رییس دانشگاه پیام نور بهبهان حدود یک ماه پیش تغییر کرد ولی خبرشو تو سایت نزدین.

  2. بابك آديگوزلي پاسخ

    با سلام و احترام و تسلیت ایام سوگواری حسینی. اینجانب بسیار متاثر شدم تودیع ریاست دانشگاه پیام نور جناب آقای دکتر صفر فرهنگ در دهه اول ماه محرم اتفاق افتاد و آن هم باکارکنان خود پرسنل دانشگاه. الحق که جناب فرهنگ فردی متدین و شایسته ای بودند و باید با حضور فرمانداری و امام جمعه و مدیران شهر و خصوصا دانشجویان آن واحد دانشگاهی تودیع می شد چرا که دانشگاهها قطب محوریت علم و ادب هستند.چرا برای اداره ای کوچک تودیع معارفه ها با حضور هزاران نفر تشکیل می شود اما دانشگاه پیام نور با ده نفر؟؟؟!!!
    جناب دکتر فرهنگ بیش از سه و نیم سال مدیریت دانشگاه پیام نور پارس اباد بود ونماینده محترم چند ماه پیش اعلام کرده بود که خاطر غیر بومی بودن تغییراتی در دانشگاه پیام نور انجام خواهم داد و از نیروی بومی استفاده خواهم کرد. برایم سوال می باشد جناب فرهنگ را چه کسی و در زمان کدام نماینده بعنوان مدیریت دانشگاه پیام نور پارس آباد انتخاب کرده بود؟؟؟!!!
    من شناختی که از دکتر فرهنگ داشتم مطمئن بودم هیچگونه فعالیت انتخاباتی ندارد و دانشگاه فقط جوش علمی بود و بس و از آنجا که جناب آقای ح.ب فکر کرد که برایم همکاری ندارد معلوم بود که وی را کنار می گذارند.
    برایم سوال هست که جناب آقای و.ش که از طرفداران و آشنای نماینده قبلی بوده و هست جناب ح.ب چه عجب……
    برای اینکه نظرم را در سایت گذاشته شود و سانسور نشود مجبور شدم این چنین بنویسم و بیش از این ادامه نمی دهم. فقط به نوبه خود از زحمات مدیریت قبلی دانشگاه پیام نور پارس اباد جنابب دکتر فرهنگ تشکر کرده برایش ارزوی موفقیت و طول عمر باعزت خواستارم و به جناب شیرپور تبریک می گویم و بس.

برای ارسال نظر از فرم زیر استفاده کنید

پی ان یو نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی کند
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید
نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
در صورتی که سوالی دارید باید از قسمت " پرسش و پاسخ " سایت استفاده کنید

قوانین ارسال نظر پرسش و پاسخ

 

 

 

 


نمونه سوالات پیام نور
سامانه پرسش و پاسخ اخبار پیام نور

 

این سایت هیچگونه وابستگی به دانشگاه پیام نور و مدیریت آن ندارد
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به PnuNews.com می باشد و استفاده از مطالب با ذکر نام منبع بلامانع است .
طراحی سایت : پی ان یو نیوز
ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است