برخی افراد دانشگاه را عرصه تاخت و تاز حزبی قرار دادند - پی ان یو نیوز - PnuNews - اخبار پیام نور
4 آذر 1394
سیدضیاء هاشمی

برخی افراد دانشگاه را عرصه تاخت و تاز حزبی قرار دادند

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: عده ای با منافع خاص حزبی دانشگاه را عرصه تاخت و تاز خود کرده اند.

 

به گزارش سایت پی ان یو نیوز PnuNews.com سیدضیاء هاشمی شامگاه چهارشنبه درمراسم اختتامیه بخش دانشگاهیان سیزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) که در هتل خورشید تابان برگزار شد، با تاکید بر اینکه تریبون های دانشگاه ها نباید ابزار حزب و جناحی خاص باشند،‌ اظهار کرد: چشمان عده ای به زشت بینی و کوته بینی عادت کرده است و حتی رسانه ملی را نیز اختصاص به نگرش های خود کرده اند و به جای اینکه مشکلات را درک کرده و کمک کنند به دنبال بهره برداری هستند.

وی با بیان اینکه عده ای با منافع خاص حزبی و سیاسی خود دانشگاه ها را عرصه تاخت و تاز خود قرار داده اند،خاطرنشان کرد: اگر در دانشگاه برنامه ای نامناسب برگزار شود تذکر دادن امری طبیعی است چنانچه ما باید ضعف های خودمان را بپذیریم و آنها را رفع کنیم اما چرا عده ای در کنار این همه تحسین و تایید محیط دانشگاه فقط تذکر را پررنگ می کنند؟

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره اینکه متاسفانه عده ای جمعیت عظیم پیرو امام حسین(ع) را به باد تهمت های ناروا گذاشته اند، افزود: این افراد همچنین از تریبون های دانشگاه دغدغه های شخصی خود را مطرح می کنند و بر نقاط ضعف تمرکز نموده اند.

وی خاطرنشان کرد: اردوهای دانشجویی ضابطه دارد و ما باید به دنبال راه حل باشیم و با برنامه ریزی اردوهای مناسب بستر اردوهای سالم را برای دانشجویان فراهم نماییم در حالی که عده ای جو دانشگاه را مخدوش کرده و پنجه بر چهره دانشگاه می کشند.

هاشمی تاکید کرد: اردوی راهیان نور، جلسات بزرگداشت شهدا توسط دانشجویان، شهدای دفاع از حرم و نهضت رضوی از اقدامات و فعالیت هایی است که دیده نمی شوند در عین حال کسانی در دانشگاه تلاش بر تخریب دارند و این عملشان را در جهت دغدغه های ارزشی مطرح می کنند.

وی تصریح کرد: در آستانه اربعین حسینی هستیم و جریان عزیمت زوار حسینی از شرق و غرب جهان به سمت عراق شروع شده است چنانچه تاکنون صدها هزار نفر اعزام شده و در حدود ۲ میلیون نفر نیز در انتظار عزیمت می باشند.

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد:‌ تاکنون ۱۵ هزار دانشجو برای همایش زیارت پیاده در استان خراسان ثبت نام کرده اند و این دانشجویان تجلی عینی دیانت و افتخارند.

در بخش دیگری از مراسم رئیس اداره فعالیت های دینی و قرآنی وزارت علوم ادامه داد: در سیاست گذاری های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ۱۶ جشنواره در بخش دانشگاهیان جشنواره بین المللی اممام رضا(ع) پیش بینی شده بود که در این جشنواره ها چهار هزار دانشجو شرکت کردند و از این تعداد ۳۰۰ نفر به عنوان برگزیده در اختتامیه این جشنواره ها معرفی شدند.

رشید جعفر پور افزود: طبق روال همیشه پس از پایان یک دوره از جشنواره بین المللی امام رضا(ع) استارت دوره بعدی این جشنواره زده می شود که هم اکنون در حال برنامه ریزی برای جشنواره چهاردهم هستیم.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی در ااین جشنواره در قالب ۷ کمیته پیش بینی شده است، ادامه داد: نوآوری های دوره سیزدهم این جشنواره بین المللی در کمیته های بین الملل و بانوان بود که در جشنواره های قبلی وجود نداشت

 

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم بهمن 99 کلیک کنید

 

 

دانلود رایگان نمونه سوال با جواب پیام نور

 

 

برای ارسال نظر از فرم زیر استفاده کنید

پی ان یو نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی کند
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید
نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
در صورتی که سوالی دارید باید از قسمت " پرسش و پاسخ " سایت استفاده کنید

قوانین ارسال نظر پرسش و پاسخ

 

 

 

 


نمونه سوالات پیام نور
سامانه پرسش و پاسخ اخبار پیام نور

 

این سایت هیچگونه وابستگی به دانشگاه پیام نور و مدیریت آن ندارد
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به PnuNews.com می باشد و استفاده از مطالب با ذکر نام منبع بلامانع است .
طراحی سایت : پی ان یو نیوز
ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است