رییس این دانشگاه توقع ایجاد شغل از سوی دولت را انتظاری غیرمنطقی می داند ! - پی ان یو نیوز - PnuNews - اخبار پیام نور
10 آذر 1394
عبدالعلی ذوالانواری

رییس این دانشگاه توقع ایجاد شغل از سوی دولت را انتظاری غیرمنطقی می داند !

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی گفت: وظیفه دولت فراهم کردن زمینه برای ایجاد اشتغال است و توقع ایجاد شغل برای جوانان از سوی دولت یک توقع غیرمنطقی است.

 

عبدالعلی ذوالانواری بعداز ظهر دوشنبه در گردهمایی دانشجویی درس های عاشورایی در ساوه اظهار داشت: وظیفه دولت فراهم نمودن زمینه لازم برای ایجاد اشتغال است و جوانان باید با ابداع و نوآوری کار خلق کنند.

وی بیان داشت: امروز سرمایه گذاران کشورهای مختلف مایل به سرمایه گذاری در کشور هستند لذا باید جوانان ما با مهارت آموزی از این فرصت ها استفاده کنند و به امید کسی دیگر برای کارآفرینی در کشور نباشیم.

ذوالانواری ادامه داد: امروز به لطف خداوند و مدیریت مقام معظم رهبری امنیت در کشور فراهم است و زمینه لازم نیز برای تلاش و خلاقیت جوانان فراهم شده است لذا شما دانشجویان باید با تلاش، برنامه ریزی و علاقه با استفاده صحیح از زمان در جهت پیشرفت کشور تلاش کنید.

کامران جوادی، شهردار ساوه نیز در این گردهمایی  با اشاره به جایگاه شناسی عاشورا و فلسفه عزاداری امام حسین(ع) گفت: عزاداری امام حسین(ع) بالاترین نیاز انسان در رسیدن به کمال در عرصه تعلیم و تربیت است.

وی افزود: درجامعه کنونی که عصر جاهلیت مدرن است و ریشه تمام مفاسد به جهل و هوای نفس در بین جوامع برمی گردد، عزاداری امام حسین(ع) بهترین مسیر برای رفع چنین جاهلیتی در جامعه دینی و اسلامی است.

جوادی تصریح کرد: دشمنان امروز تلاش می کنند به طور گسترده در مسیر ایجاد جهل و شبهه در بین مردم به عمل کنند و مردم را دچار سهم غلط خواهی و جهل دینی کنند.

شهردار ساوه با بیان اینکه در عصر جدید، باید با ابزارهای نوین جامعه و جوانان را به سوی دین و ارزش های دینی سوق داد، بیان داشت: در حالی که همه ابزارهای اطلاع رسانی و فرهنگی نو و مدرن شده اند باید زمینه ای فراهم کرد که محتوای پیام دین نیز برای این عصر تازه شود تا بتواند نقش خود را در ابلاغ پیام معنویت به سرانجام برساند.

وی با اشاره به این که وحدت حوزه و دانشگاه سبب تربیت اسلامی قشر جوان می‌شود، اظهار کرد: حوزه و دانشگاه شاید به لحاظ ساختاری در مواردی با یکدیگر تفاوت داشته باشند، اما در عمل راه و هدف این دو آموزش و تربیت انسان‌ها در راستای رسیدن به کمال و سعادتمندی هرچه‌ تمام‌‌تر و متعالی‌تر است

منبع : مهر

 

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم بهمن 99 کلیک کنید

 

 

دانلود رایگان نمونه سوال با جواب پیام نور

 

 

برای ارسال نظر از فرم زیر استفاده کنید

پی ان یو نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی کند
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید
نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
در صورتی که سوالی دارید باید از قسمت " پرسش و پاسخ " سایت استفاده کنید

قوانین ارسال نظر پرسش و پاسخ

 

 

 

 


نمونه سوالات پیام نور
سامانه پرسش و پاسخ اخبار پیام نور

 

این سایت هیچگونه وابستگی به دانشگاه پیام نور و مدیریت آن ندارد
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به PnuNews.com می باشد و استفاده از مطالب با ذکر نام منبع بلامانع است .
طراحی سایت : پی ان یو نیوز
ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است