حساسیت دستگاه های دولتی برای استعلام مدارک دانشگاه آزاد - پی ان یو نیوز - PnuNews - اخبار پیام نور
18 بهمن 1394
مجتبی شریعتی نیاسر

حساسیت دستگاه های دولتی برای استعلام مدارک دانشگاه آزاد

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: باتوجه به اینکه برخی از رشته های دانشگاه آزاد فاقد مجوز هستند دستگاه ها نسبت به استعلام مدارک فارغ التحصیلان این دانشگاه حساسیت بیشتری دارند.
 

به گزارش سایت پی ان یو نیوز PnuNews.com مجتبی شریعتی نیاسر در گفتگو با خبرگزاری مهر گفت: دانشگاه آزاد دارای واحدهای بسیاری است و باتوجه به اینکه برخی از رشته محل های این دانشگاه فاقد مجوز هستند بنابراین سازمان ها و موسسات حساسیت بیشتری برای استعلام مدارک دانشجویان این دانشگاه دارند.

وی افزود: استعلام مدارک فارغ التحصیلان از گذشته وجود داشته و برای تمامی زیرنظام های آموزشی استفاده می شود.

معاون آموزشی وزارت علوم خاطرنشان کرد: دانشجویان زیرنظام های آموزشی اگر در رشته های بدون مجوز تحصیل کنند مدارک آنها اعتبار نخواهد داشت و دانشجو از نظر ادامه تحصیل و استخدام متضرر خواهد شد.

شریعتی نیاسر تاکید کرد: استعلام مدارک یک امر طبیعی است و این روند برای فارغ التحصیلان زیر نظام های آموزشی وزارت علوم که در واحدهای کمتر شناخته شده و کم اعتبار تحصیل کرده اند از سوی دستگاه ها و نهادهای دولتی انجام می شود.

وی گفت: تمامی دستگاه های دولتی موظف هستند مدارک افرادی که قصد فعالیت در آن نهاد را دارند استعلام کنند

 

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم بهمن 99 کلیک کنید

 

 

دانلود رایگان نمونه سوال با جواب پیام نور

 

 

  1. اسماعیل پاسخ

    به عبارت بهتر دارن میفرماین ما که حریف دانشگاه آزاد نمیشیم!!!! لطفا دانشجویان این رشته ها رو انتخاب نکنن!!!!! واقعا که تو این …..فقط برا قشر ضعیفه

  2. علی پاسخ

    اقای شریعتی …درزمان استعلام مدارک اقایونی مثل دکککتتتتررررر کاردان و کاردانها هم استعلام می نمودن مدارک دانشگاهی رو….مگه میشه دانشگاهی در مملکتی سرخود رشته ی تحصیلی داشته باشه…مگه توشرایط فعلی پول علف خرسه دانشجواول خرج کنه به هر بدبختی مدرک بگیره بعد شما بگید معتبر نیس…….

  3. حسین پاسخ

    یکی از زیباییهای این مجوز اینه که فرض کنید یک رشته ای در سال ۸۸ در دانشگاه آزاد تاسیس شده که چون استاد نداشته و امکانات آموزشی نداشته، نتونسته مجوز بگیره. خلاصه با این وجود دانشجو گرفته و دانشجو هم سال ۹۳ فارالتحصیل شده (با همون بی امکاناتی یعنی در واقع چیزی بهش یاد ندادند) حالا دانشگاه آزاد در سال ۹۳ رفته و استاد و … جور کرده (انشالله که راست میگن) و تونسته مجوز بگیره. یعنی بعد از این فارغ التحصیلهای این رشته قابل اعتماد هستند (انشالله). بعد سازمانی که میخواد اون دانشجوی فارغ التحصیل ۹۳ را استخدام کنه استعلام میکنه و چون در ۹۳ دیگه مجوز درست شده بود، وزارت ok مده. یعنی دانشجویی که به قول خود وزارت در دوره بی استانداردی تحصیل کرده و چیزی یاد نگرفته، الان از نظر وزارت مورد قبوله !! جلل الخالق!!

  4. یوسف پاسخ

    خخخخ قبلا …..12 ساله رو که تموم کنن یعنی دیپلم مدرکو که بدن زیرش نوشتن با کمال تشکر وقدر دانی از 12 سال تلاش وکوشش و الی اخر ولی الان هر مدرکی از دولتی باشه ازاد پیام نور زیرش مینویسن که این مدرک معتبر نیس وفقط برای مشاهده فلان شرکت ومسخره بازی …….. ….اخه مگه مدرک مهمه کارمند شرکت نفت 7 میلیون تومن حقوقشه بلد نیسته اسم یعقوب رو قافش رو با غ یه نقطه یا ق دو نقطه بنویسه واقعا ….

برای ارسال نظر از فرم زیر استفاده کنید

پی ان یو نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی کند
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید
نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
در صورتی که سوالی دارید باید از قسمت " پرسش و پاسخ " سایت استفاده کنید

قوانین ارسال نظر پرسش و پاسخ

 

 

 

 


نمونه سوالات پیام نور
سامانه پرسش و پاسخ اخبار پیام نور

 

این سایت هیچگونه وابستگی به دانشگاه پیام نور و مدیریت آن ندارد
کلیه حقوق این سایت ، متعلق به PnuNews.com می باشد و استفاده از مطالب با ذکر نام منبع بلامانع است .
طراحی سایت : پی ان یو نیوز
ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است